וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 נקודות ו-25 ריבאונדים לדראמונד במשחק הצעירים

שחקן דטרויט להט במשחק החימום של האולסטאר: "מראש כיוונתי להיות ה-MVP". דייויד שטרן ייכנס להיכל התהילה

אנדרה דראמונד שחקן דטרויט זוכה ב-MVP במשחק אולסטאר הצעירים. רויטרס
סיים כמעט עם אותה כמות ריבאונדים כמו הקבוצה היריבה. דראמונד/רויטרס

רגע לפני משחק האולסטאר, התקיים בניו אורלינס המשחק המסורתי של הכוכבים העולים ב-NBA שבסיומו ניצחה קבוצתו של גרנט היל את קבוצתו של כריס וובר 136:142. מי שהיה הבולט במשחק הוא אנדרה דראמונד מדטרויט שהוריד 25 ריבאונדים, כמעט כמו כל הקבוצה היריבה ביחד שהורידה 28 כדורים חוזרים. שתי הקבוצות כאמור הודרכו על ידי כוכבי העבר.

דראמונד, ששיחק בקבוצת היל, סיים עם 30 נקודות ואף הוכתר כ-MVP של המשחק המקדים. "זו הייתה המחשבה שלי, לבוא לכאן ולשחק עם אותה אנרגיה שיש לי במשך כל השנה", הסביר דראמונד את המספרים שסיפק הלילה (בין שישי לשבת). "היה לי בראש הכוונה לזכות ב-MVP ולנצח במשחק, וזה בדיוק מה שעשיתי".

בשורות הקבוצה המנצחת דיון ווייטרס קלע 31 נקודות, ברדלי ביל סיים עם 21 והאריסון בארנס הוסיף 16. בקבוצת וובר הבולט היה טים הארדווי ג'וניור עם 36 נקודות כשפרט אליו בלט מייסון פלאמלי עם 14. 37 שניות לסיום פלאמלי צימק את ההפרש לשתיים (132:130), אבל אז דרטמונד, בארנס וביל הלכו אל הקו ויחד עם דאנק של ג'יאניס אנטטוקונמפו הניצחון הוכרע לטובת דראמונד וחבריו.

הקומישנר של ה-NBA, דייויד שטרן. Al Bello, GettyImages
מגיע לו. דייויד שטרן/GettyImages, Al Bello

ובינתיים בארצות הברית מדווחים כי דייויד שטרן, הקומישינר הפורש של ה-NBA שסיים את תפקידו לאחר 30 שנה, ייכנס להיכל התהילה וזה יקרה באופן רשמי ב-8 באוגוסט. מחזור 2014 שייכנס להיכל התהילה יוכרז ב-7 באפריל במהלך טורניר הפיינל פור של ה-NCAA. "הוא ראוי למקום מיוחד בדרך מיוחדת", הצהיר לאחרונה ג'רי קולנגלו, יו"ר הנהלת היכל התהילה. בין השמות שנמצאים על הפרק כמועמדים להיכנס גם הם נמצאים אלונזו מורנינג, טים הארדווי, מיטש ריצ'מונד, קווין ג'ונסון וספנסר הייווד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully