וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובדת ב-yes גנבה 24 מיליון שקל מכספי החברה

14.2.2014 / 11:38

הנהלת החברה הגישה תלונה נגד עבודת באגף הנהלת החשבונות, תושבת הרצליה בת 38, בחשד כי מעלה לאורך שנים בכספים. בתום חיפוש בביתה, מחשבה הוחרם והיא נעצרה לחקירה

לוגו יס כחול. yes
האישה נעצרה, ומחשבה האישי הוחרם/yes

עובדת בחברת שירותי הלוויין yes חשודה בגניבת סכום עתק של כ-24 מיליון שקלים מכספי החברה: אמש (חמישי) הגישה הנהלת החברה תלונה למחלקת הונאה של משטרת מחוז המרכז נגד האישה, תושבת הרצליה בת 38, העובדת באגף הנהלת החשבונות בחברה, בחשד כי במהלך העשור האחרון מעלה בכספי החברה וגנבה את סכומי הכסף הגדולים.

על פי החשד, האישה רשמה רישומים כוזבים בפקודות יומן של החברה בכרטסת הנהלת החשבונות וזייפה חתימות של מורשי חתימה בחברה על גבי צ'קים אותם הפקידה במרמה לחשבונות שבבעלותה.

החוקרים הגיעו הבוקר לביתה של העובדת, וביצעו חיפוש בחפציה האישיים, במהלכו הוחרם מחשבה האישי. בנוסף, היא נעצרה לחקירה, ובצהריים, הורה בית משפט השלום בפתח תקווה על הארכת מעצרה בחמישה ימים נוספים.

מחברת yes נמסר: "אתמול בלילה הוגשה תלונה על ידי הנהלת חברת yes בדבר גניבה בידי עובדת הנהלת חשבונות בחברה בעשור האחרון המוערכת כ-24 מיליון שקלים תרמית שהתגלתה לחברה ביומיים האחרונים. הבוקר בוצע חיפוש ועיכוב החשודה פיזית בת 38 תושבת הרצליה מטופלת בהונאה. בהמשך תצא הודעה על שעת הארכת מעצר".

עוד בוואלה! חדשות:
ניצרה שהתגלתה על מטוס הובילה למצב חירום בנתב"ג
גבר בשנות ה-60 לחייו טבע למוות בחוף הים בעכו
שביתת עובדי הדסה נמשכת: "נחריף הצעדים"

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • yes
  • מעילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully