וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בשנות ה-60 לחייו טבע למוות בחוף הים בעכו

קובי מנדל

14.2.2014 / 9:28

הגבר נמשה מן המים לאחר שכבר לא היה בין החיים. זהותו אינה ידועה, וגופתו תישלח לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר לצורך זיהויו ובדיקת נסיבות טביעתו

הוצאת גופה של ילד שטבע בחוף הכרמל בחיפה, אפריל 2011. ג'יני
זהות הגבר עדיין אינה ידועה/ג'יני

גבר בשנות ה-60 לחייו טבע הבוקר (שישי) למוות בחוף הים הסמוך למרכז הרפואי מזרע שבעכו. גופתו נמשתה מן המים על ידי כוחות הצלה שהגיעו למקום, וצוות מגן דוד אדום נאלץ לקבוע את מותו. זהות הגבר אינה ידועה, וגופתו תישלח למכון לרפואה משפטית באבו כביר לצורך זיהויו ובדיקת נסיבות טביעתו.

עוד ידיעות מהארץ:
ניצרה שהתגלתה על מטוס הובילה למצב חירום בנתב"ג
סוף שבוע חורפי: חשש משיטפונות בדרום, שלג בחרמון
תושבת לוד נדקרה למוות, בנה חשוד ברצח

שלשום טבע למוות יהונתן מלר, תלמיד ישיבה בן 22 מירושלים, במאגר מים ביישוב בית זית שבפאתי ירושלים. מלר - שהוא בן דוד שני של מיכל גרוס, האם ששכלה את שתי בנותיה באסון ההדברה בירושלים - שהה במקום עם שלושה מחבריו, תלמידים בישיבת חברון שבבירה, שנכנסו לטבול במאגר בשעות אחר הצהריים. בשלב מסוים הבחינו חבריו של הצעיר בהיעדרו, והזעיקו למקום כוחות מד"א ומשטרה על מנת לקבל סיוע באיתורו.

אחד הפרמדיקים שהגיע למקום הוא פליקס לוטן, מומחה לחילוץ ימי, שסיפר: "כשהגענו למקום הצעירים היו נסערים מאוד, במקביל לסריקות שביצענו אחר הצעיר, ביקשתי מצוות מד"א שיביא מביתי את ציוד הצלילה שלי. התארגנתי לצלילה וכעבור דקות בודדות של סריקות איתרתי את הצעיר כשהוא מחוסר הכרה מתחת למים, חילצתי אותו לפני השטח שם לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully