וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: איים, הרעיב ואנס את ארבע בנותיה של זוגתו

6.2.2014 / 10:00

תושב המרכז בשנות ה-50 לחייו יובא הבוקר להארכת מעצר בפעם השנייה. על פי החשד, הוא נהג למרוח צואה על הנערות - בנות 20-15 - וסיפר: מלאכים משתלטים על גופי. האם נעצרה

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
אחת הבנות אינה מוכנה לשתף פעולה עם המשטרה/ShutterStock

אונס, הרעבה ואלימות קשה: תושב המרכז בשנות ה-50 לחייו יובא הבוקר (חמישי) להארכת מעצר שנייה בבית משפט השלום בתל אביב בחשד כי התעלל בארבע ילדות של בת זוגו, בנות 20, 19, 17 ו-15. הגבר חשוד כי בשלוש השנים האחרונות קיים עם הצעירות יחסי מין מלאים, נקט כלפיהן באלימות קשה והרעיב אותן. האם הובאה להארכת מעצר לפני כמה ימים, ובמהלך החקירה הודתה כי ידעה על המעשים המיוחסים לבן זוגה.

הבנות תיארו בחקירתן מסכת התעללות קשה הכוללת הפחדות, איומים, מריחת צואה ודם על גופן ודרישה בלתי פוסקת לענג אותו. לטענתן, אביהן החורג סיפר להן כי הוא מתקשר עם מלאכים הנכנסים לגופו ומשתלטים עליו, ובשמם הוא מבצע את המעשים. יצוין כי אחת הבנות אף מאמינה לגרסה זו של האב ואינה מוכנה לשתף פעולה עם המשטרה כדי לא לפגוע בו.

חדשות נוספות בוואלה!:
ההתנחלויות שנתניהו רוצה להשאיר בידי ישראל
מטען התפוצץ בדרום: יריב של דומרני ניצל מחיסול
לבנת על התלמידה מטבעון: "מגיע לה לייק גדול"

בחודש דצמבר הוגש לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד תושב באר שבע החשוד בביצוע מעשים מגונים בבתו החורגת, נערה בת 13. הנאשם היה בן זוגה של אמה של הקטינה, והוא גידל אותה כבתו עם שאר ילדיהם המשותפים. על פי כתב האישום, לאחר הגירושים של השניים הגיע הנאשם לביקורים בביתם שבשפלה, ומיולי 2012 ועד ספטמבר 2013 ביצע מעשים מגונים בנערה.

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully