וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סוכמה העברתו של ברק בדש

30.1.2014 / 23:02

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חלוץ קרית שמונה יחתום לעונה וחצי אצל האלופה, שתשלם כחצי מיליון על כרטיסו

one

סוכמה העברת ברק בדש מעירוני קרית שמונה למכבי תל אביב, כך הודיעו הערב (חמישי) הצהובים באתר הרשמי של המועדון. בדש בן ה-31 כיכב לפני פחות משבועיים נגד האלופה כשכבש נגדה צמד בניצחון של קרית שמונה 1:3. כעת הוא מצטרף לצהובים וינסה לסייע להם לזכות בתואר בפעם השנייה ברציפות. האלופה תשלם כחצי מיליון שקלים עבור השחקן שיחתום בשורותיה לעונה וחצי והוא צפוי לקבל שדרוג משמעותי בשכרו.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, המגעים עם בדש החלו כבר לפני מספר שבועות ובימים האחרונים בקבוצה הגבירו את המאמצים בעיקר אחרי הפסד החוץ בקרית שמונה, משחק שבו בדש כיכב והרשים את פאולו סוזה. מאז החשיפה בוואלה! ספורט ניסו גורמים רבים ללחוץ על בדש ועל קרית שמונה לטרפד את העסקה, בעיקר ב-24 השעות האחרונות. במקביל הציעה קרית שמונה חוזה לשלוש עונות נוספות לחלוץ שהעדיף בסופו של דבר להגיע לקרית שלום והעסקה נסגרה אחרי שיחה בין ג'ורדי קרויף לאיזי שרצקי. כעת ייאבק בדש על מקום בהרכב עם יתר החלוצים בסגל העמוס של הצהובים.

שחקני עירוני קרית שמונה וובה בראון, ברק בדש. אדריאן הרבשטיין
יחזק את ההתקפה של הצהובים. ברק בדש/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב תהיה התחנה העשירית בקריירה של החלוץ בן ה-31. בדש שגדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה, התחיל את הקריירה במכבי חדרה וממנה עבר למכבי רמת עמידר. בינואר 2005 קיבל הזדמנות ראשונה בליגת העל כשהוחתם על ידי הפועל תל אביב שאומנה אז על ידי שייע פייגנבוים.

בשנים הבאות החלוץ שיחק בבני יהודה, הכח עמידר רמת גן, מ.ס אשדוד והפועל באר שבע. בקיץ 2010 חתם בעירוני קרית שמונה ובעונת 2011-12 כבש שמונה שערים שסייעו לקבוצה מהצפון לזכות באליפות הראשונה בתולדותיה. בשנה שעברה הוא הושאל מקרית שמונה לוואסלנד בוורן הבלגית וכבש במדיה שמונה שערי ליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully