וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכנית לביטחון תזונתי: 30 מיליון שקל לניצולי שואה

רמי שני

28.1.2014 / 23:15

שרי יש עתיד הציגו את התכנית שמטרתה לסייע לאוכלוסיות שונות בנוגע לאספקת מזון מטעם הממשלה, שתקצה 230 מיליון שקלים. בין היתר, הוסכם על מתן 75 אלף ארוחות לתלמידים

והעברת 30 מיליון שקל לטובת ניצולי שואה

הצטרפות מאיר כהן ויעל גרמן למפלגת יש עתיד, אוקטובר 2012. נמרוד סונדרס
גרמן, לפיד וכהן/נמרוד סונדרס

שרי יש עתיד יאיר לפיד, מאיר כהן, שי פירון ויעל גרמן, הציגו היום (שלישי) במסיבת עיתונאים בבאר שבע את התכנית לביטחון תזונתי, שבמסגרתה יוקצו 230 מיליון שקלים בשנה הקרובה עבור תלמידים ואוכלוסיות נוספות.

על פי התכנית, 110 מיליון יוקצו למפעל ההזנה בבתי הספר, שיכלול חלוקת ארוחת חמות בבתי הספר לכ-75 אלף ילדים. 30 מיליון נוספים ישמשו לאספקת ארוחות לניצולי שואה, לנוער בסיכון ולעוד קבוצות מוכרות על ידי הרשויות. יתרת התקציב תוקצה ל-24 אלף משפחות מוחלשות באמצעות העברת תקציבים לעמותות.

עוד בוואלה! חדשות
דקירת הנער באשדוד: "בגלל ריב על בחורה בפייסבוק"
אבו מאזן: "מוכן לנוכחות צה"ל בגדה 3 שנים לאחר ההסכם"
בעקבות חשיפת וואלה!: "לחקור העברות הכספים באורט"

בחינת בגרות במתמטיקה, תיכון קריית שרת חולון, מאי 2013. בן קלמר
אישור התכנית יאפשר חלוקת ארוחות חמות ל-70 אלף תלמידים/בן קלמר

בתחילת החודש העניק שר הרווחה ראיון לוואלה! חדשות במסגרתו התייחס בין היתר לדוח העוני של המשרד, אשר פורסם בחודש שעבר ואשר לא הצביע על שיפור במצב אוכלוסיית העניים בישראל, כשבין השאר דווח על כך ש-20% מאוכלוסיית הילדים בישראל חיה מתחת לקו העוני. "אנחנו מתייחסים בכובד ראש לנתונים שהפכו לשגרה במהלך השנים", הוא מבהיר.

"אני אמרתי לכל מעבירי הנתונים שהסכנה בהתנהלות מול דוחות כאלה היא שמרוב עצים לא רואים את היער. כל שנה אותן כותרות. אפשר לחיות עם 20% ילדים עניים, אבל המלחמה שלי היא קודם כל לשים על שולחן ממשלה את הנושא. אני בא ממקומות שפגשתי אנשים כאלה, אני מבין מה הסכנה החברתית, ואיזה ניכור יש אצל אותם אנשים שחיים מתחת לקו העוני או משיקים לקו העוני. התחלנו לעשות כמה דברים בנושא ביטחון תזונתי, חלוקת מזון ושינוי חוקים לטובת האנשים האלה, ולכן גם הקמתי את ועדת אלאלוף, ועדה רצינית שפעם ראשונה מקום המדינה תשים המלצות עם יעדים ברי יישום על שולחן הממשלה".

  • עוד באותו נושא:
  • שי פירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully