וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן שר החינוך: "צריך להוקיע את אייל גולן"

29.1.2014 / 0:01

ח"כ אבי וורצמן מהבית היהודי תקף את הזמר שנחקר בפרשת "משחקי חברה", ואמר כי החקירה שבה מעורב הזמר "מחליאה". "איך אפשר לאפשר לבני נוער ללכת להופעה של דבר כזה?", תהה

אייל גולן. אביב חופי
"איך אפשר שהילדים ילכו להופעות של דבר כזה?". גולן/אביב חופי

סגן שר החינוך, אבי וורצמן (הבית היהודי) התייחס אמש(שלישי) לפרשת אייל גולן ואמר כי "צריך להוקיע אותו". בכנס של הציונות הדתית, הוסיף וורצמן כי "אי אפשר, כחברה מוסרית, לאפשר לבני הנוער ללכת להופעה שלו. להקת אתניקס היו צריכים להגיד שהם לא מוכנים להופיע איתו". "איך אפשר שהילדים ילכו להופעות של דבר כזה? זה מחליא אותי. זו פרשה מחליאה, התפרקות של ערכים", הוסיף.

פרשת "משחקי חברה" - כותרות אחרונות
תמלולי חקירת גולן נחשפים: "אולי נגעתי לה בחזה"
"המתלוננות הראשונות נגד אייל גולן חשודות ששיקרו"
אייל גולן תובע את הבלוגר: "הציג אותי בלעג ובבוז"

בסוף השבוע פורסמו תמלילי חקירתו של אייל גולן ואביו, דני ביטון, במסגרת פרשת בעילת הקטינות - "משחקי חברה". "במהלך השנה האחרונה הגיע אליי אבי עם שתי בחורות. אחת מהן הציגה את עצמה כבת 21 והתחילו ביני לבינה עניינים מיניים", אמר גולן בחקירה. לדבריו, הרגיש כי משהו לא בסדר. "עצרתי ושאלתי אותה שוב לגילה. היא אמרה לי שהיא שיקרה והיא בת 17.5, 18. התלבשתי, שמעתי מוזיקה מהבית של השכן שלי, הבנתי שכנראה יש אצלו ערב קריוקי והבנתי שאני יכול לצאת מהמצב בלי לפגוע בבחורה, אז פשוט לקחתי אותה ואת אבא שלי, כאילו שהולכים לשבת אצל השכן. ישבתי לידה, החלפתי איתה כמה מילים, ייתכן אפילו שנגעתי לה בחזה. לא קרה בינינו כלום", אמר לחוקרים.

החוקר אמר לגולן כי מעדויות הנערות עולה שנחשפו לשימוש בסמים, אך לדברי הזמר הפעם היחידה שצרך סמים הייתה בגיל 22. "בעדותן הן מוסרות שאביך שילם להן כסף על כך. עולה פה תמונה קשה שאביך, בתמורה לכסף, לוקח בנות ומסרסר בהן", הטיח החוקר בזמר. ואילו גולן השיב: "אני לא רוצה להאמין בכך, אני יכול להעיד אך ורק במה שהיה אצלי בדירה".

בנוסף, גולן הביע תרעומת על מעשי אביו: "כעסתי עליו מאוד, אמרתי לו שבגללו תיהרס לי הקריירה... (כעסתי) על זה שהוא הביא אליי הביתה בחורות בנות 17.5 ו-19. אני בן אדם שמאוד משתדל לא להתעסק עם הגילאים האלו, אפילו שזה חוקי, ופה הרגשתי ששיקרו אותי". החוקר שאל את גולן כיצד הגיב אביו, דני ביטון. "הוא אמר לי 'לא, היא בת 21, היא גדולה, הכול בסדר. היא לא קטינה'. אמרתי לו שהיא בת 17 וחצי ומבחינתי היא נערה ואני לא רוצה אותן בקרבתי ובסביבתי, וזהו", אמר גולן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כעסתי על אבא שלי מאוד", סיפר הזמר בחקירה. אייל גולן ואביו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרשה, שזכתה לשם "משחקי חברה", החלה לפני כמה חודשים כאשר למשטרת תחנת גלילות הגיע מידע על כך שקטינה קיימה יחסי מין עם מפורסמים. בגלל רגישות המקרה, הועברה החקירה למחלק נוער תל אביב. בדיון בבית משפט השלום בתל אביב עלה כי אחת מהקורבנות לכאורה בפרשה היא קרובת משפחתו של צחי אסולין, מקורבו של גולן. על פי החשד, אסולין קיים יחסים בהסכמה עם הקטינה, אף שידע את גילה. כמו כן, עלה בדיון כי קיים חשד לפיו חלק מהקורבנות לכאורה עסקו בזנות לפני ההיכרות עם החשודים. אביו של גולן חשוד בבעילת קטינות, בהדחתן לשימוש בסמים, בסרסרות ובשיבוש הליכי חקירה.

(עדכון ראשון: 21:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully