וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד שגב: "כשעסוקים בעשייה, לא חושבים על נפילה"

יונתן גת

26.1.2014 / 1:28

עשור לאחר ששיחרר את הסינגל הראשון שלו, גלעד שגב עדיין רעב. בראיון לוואלה! תרבות הוא מסביר מדוע הוא לא מתמסר להצלחה ולמה החיבוק התקשורתי הוא לא הדבר הקובע

יח"צ - חד פעמי

עשר שנים לאחר שפתח את קריירת השירה שלו עם הסינגל "עכשיו טוב", ולאחר ארבעה אלבומים (שמחציתם זכו באלבום זהב) וכיכוב מתמיד בפסגת מצעדי הפזמונים, גלעד שגב יכול לסגור לו מעגל מוצלח. כעת, לכבוד חגיגות העשור לפעילותו המוסיקלית, הוא חוזר עם הקלטה מחודשת בביצוע חי לשירו "מותק שלי" ומבטיח שלמרות הסיפוק המקצועי, הוא לא נח על זרי הדפנה.

"אחרי 4 אלבומים אני עדיין מאוד רעב. מצד אחד יש תחושת גאווה על מה שנעשה, מצד שני יש רצון לעשות עוד הרבה מאוד".

נראה שעד עכשיו, הכל הלך לך חלק. למרות שלא קיבלת גיבוי מאף חברת תקליטים ועבדת עצמאית – הקריירה שלך נוסקת בלי מכשולים מיוחדים.

"לא תמיד זה מרגיש ככה. לא תמיד הדברים עובדים חלק. אבל אני מודה שאני מרגיש בר מזל שיש הרבה אנשים שמקשיבים לי בבית, מגיעים להופעות ונותנים לי אהבה כזאת".

אתה גם זוכה לחיבוק גדול מהתקשורת.

"אני בסך הכל יוצר שירים ומשתדל להיות נאמן לעצמי. צריך לזכור שיש אנשים שמקשיבים לתקשורת ואנשים בתקשורת מקשיבים להם. אז אני מאמין שבסופו של יום, החיבוק הגדול מגיע מהקהל. זה החיבוק החשוב והוא כנראה משפיע גם על אחרים".

גלעד שגב - אף אחד (סינגל). עופר מנחם,
"החיבוק החשוב הוא מהקהל". גלעד שגב/עופר מנחם

יש פחד שיום אחד תהיה נפילה? שתגיע תקופת שפל?

"אני לא מתמסר יותר מדי להצלחה ולא נותן לה להגדיר אותי. זה כנראה אמצעי הגנה שלי מפני היום שאחרי. הצלחה לא נשארת לנצח, אבל עצם העובדה שאני נמצא באחוז הקטן של האוכלוסייה בעולם שקם בבוקר ועושה מה שהוא אוהב – זו הצלחה גדולה בשבילי, שאני מודה עליה כל יום. כנראה כשאתה עסוק כל היום בעשייה יש לך פחות זמן לפחד מנפילה כזו או אחרת".

מה התכנונים שלך להמשך?

"יש כל מיני תוכניות. יש גם אופציות לדברים מעבר לים, אבל עליהם צריך לדבר רק אחרי שיהיו סגורים. כשאני מסתכל על הרשימה של הדברים שבא לי לעשות, אני מבין שלא תהיה לי ברירה אלא לבחור, כי הרשימה ארוכה מאוד".

*גלעד שגב יחגוג עשור לפעילותו בגלריית "ארט סטיישן" במתחם התחנה ב-11.2.14, בו יתקיים מיצג מהעבודות שהוכנו במיוחד על ידי חתן פרס ישראל מנשה קדישמן, כחלק מהעיצוב של האלבום "קולות הלב".

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד שגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully