וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצה עם קלנועית מחסום ברמלה ונהרג מפגיעת רכבת

21.1.2014 / 16:28

מבדיקת המשטרה עולה כי האיש חצה מחסום שהיה סגור בצומת תעבורה שבכביש 44. צוותים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. נסיבות התאונה נבדקות

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל
רכבת דרסה נהג קלנועית שחצה מחסום סגור, תחנת רכבת ברמלה. ינואר 2014. אלירן אביטל - תיעוד מבצעי מד?א, מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א, אלירן אביטל - תיעוד מבצעי מד?א

בן 38 שנהג בקלנועית נהרג בצהריים (שלישי) לאחר שנפגע מרכבת על פסי הרכבת סמוך לקניון ברמלה. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. מרכבת ישראל נמסר כי האיש חצה מחסום שפעל כשורה בצומת תעבורה שבכביש 44. מבדיקת המשטרה עולה כי נהג הקלנועית התחיל לחצות את הכביש ולא הספיק לסיים את החצייה. לא ברור אם הוא ציית לרמזור. נסיבות התאונה נבדקות.

פרמדיק מד"א, קובי מורדכוביץ', שהגיע למקום בניידת טיפול נמרץ סיפר: "קיבלנו קריאה על רכבת שפגעה בגבר סמוך למפגש פסי הרכבת בצומת תעבורה בלוד. כשהגענו למקום, ראיתי רכבת נוסעים עומדת על הפסים ובמרחק של כמה עשרות מטרים שברי קלנועית, המראה היה קשה מאוד, רוכב הקלנועית נהרג במקום ולנו לא נותר אלא לקבוע את מותו".

"בשעה 14:30, אדם בקלנועית שחצה את מסילת הברזל נפגע מרכבת שעברה במקום", אמר קצין התנועה של מרחב שפלה רפ"ק רואי שפר. "לצערנו הפגיעה הייתה קטלנית". הוא הוסיף כי המשטרה פתחה בחקירה וכי כל כיווני החקירה נבדקים. בני המשפחה שהגיעו לזירת התאונה קיבלו את ההודעה על מותו של יקירם.

על פי בדיקת רכבת ישראל המחסום, לא הייתה כל תקלה טכנית – והמחסום פעל כשורה. לפיכך, ההערכה הראשונית היא שהאיש חצה את המסילה על אף שהמחסום מורד וההתראה מופעלת. נוכח התאונה היו שיבושים בתנועת הרכבות, אולם כשעתיים אחרי האירוע חזרה הפעילות לסדרה.

מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "הנהלת רכבת ישראל תעשה ככל הנדרש על מנת שפעילות העובדים תחזור לסדרה בהקדם ולא יהיה כל חשש לפגיעה בשירות לנוסעים".

לפני פחות מחודש נהרג אייל שטרית, עובד ברכבת ישראל, שנפגע מרכבת במהלך עבודתו סמוך לתחנת לוד. לאחר ניסיונות החייאה ממושכים, קבעו צוותי הצלה את מותו של שטרית, בן 41 משוהם. "מדובר בתאונת עבודה מצערת שפרטיה נבחנים כעת", נמסר סמוך לשעת התאונה מרכבת ישראל. "אנו שולחים את תנחומינו למשפחה ומקווים שלא ידעו עוד צער".

לקריאה נוספת:
עובד נהרג מרכבת חולפת ליד לוד; הנסיבות נבדקות
צפו: אוטובוס תלמידים שובר את מחסום הרכבת
אבי נהרג מפגיעת רכבת: "נסיך עם נשמה של מלאך"

עדכון ראשון: 15:28

לפניות לכתב: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully