וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול: מת מפצעיו הצעיר שנורה בתל אביב

15.1.2014 / 15:00

הותר לפרסום כי ההרוג הוא איוב שלאלפה, תושב רמלה בן 20, שנורה באזור התחנה המרכזית הישנה בעיר. עדי ראייה סיפרו כי הבחינו באופנוע נמלט מיד לאחר האירוע. הרקע נבדק

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
המשטרה פתחה בסריקות אחר החשודים ובחקירת הירי/ניב אהרונסון

חשד לחיסול: איוב שלאלפה, תושב רמלה בן 20, מת היום (רביעי) מפצעיו בבית החולים איכילוב בתל אביב, לאחר שבמהלך הלילה נורה בפלג גופו העליון במפגש הרחובות ארלינג'ר והגליל באזור התחנה המרכזית הישנה בעיר. על פי עדי ראייה, אופנוע נראה נמלט מהמקום לאחר הירי.

המשטרה פתחה בסריקות אחר חשודים במעורבות באירוע. הרקע לירי טרם התברר, אך המשטרה פתחה בחקירה לבירור הנסיבות.

חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב דן הוזעקו לזירת האירוע. הם העניקו לשלאלפה טיפול רפואי במקום, ולאחר מכן פינו אותו לבית החולים כשהוא במצב אנוש ומונשם, ומצבו אינו יציב. במהלך היום הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.

עוד בוואלה! חדשות:
הפגנת מבקשות המקלט: "באנו לישראל כי רצינו לחיות"
15 הודים חשודים באונס תיירת שביקשה הכוונה ברחוב
כך מסייע הביון המערבי לאסד לשרוד מול אל-קאעדה

לפני יומיים בלבד, ביום שני האחרון, נורה למוות גבר בן 32 בשעת בוקר מוקדמת ברחוב פיקוס ביפו. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת האירוע העניקו לו טיפול רפואי ראשוני במקום. בתום פעולות החייאה, הם נאלצו לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי הגבר, המוכר למשטרה, הלך ברחוב, כשלפתע קטנוע עליו היו שני רוכבים הגיח למקום. השניים ירו בגבר מטווח קצר ונמלטו. החשד הוא כי הרקע לרצח הוא סכסוך בין משפחות ביפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully