וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינו אנדלובו: "במכבי חיפה לא נתנו לי הזדמנות לצמוח"

14.1.2014 / 20:10

"שמעתי רכילויות, אנשים דיברו מאחורי הגב", "גולים זאת המומחיות שלי, אבל לא נתנו לי צ'אנס", "לא אכפת לי מהקהל של מכבי חיפה, או מה הם חושבים עליי", "אנשים שוכחים את הפציעה. מבחינה נפשית, זה הרג אותי". החלוץ נפרד ממכבי חיפה, והמרירות ניכרת. ראיון

one

כמעט ארבעה חודשים זה היה באוויר, אבל היום זה קרה. דינו אנדלובו ארז את המזוודות ועזב סופית את מכבי חיפה. המועדון של יעקב שחר שרכש את החלוץ באוגוסט 2012 ממשה דמאיו בארבעה מיליון שקל, חתם על הסכם השאלה עד תום העונה, עם אופציה לרכישה.

אנדלובו נפרד מישראל עם מאזן כולל של תשעה שערי ליגה בבני יהודה, שהובילה אותו למכבי חיפה בתחילת עידן ראובן עטר, עונה בה כבש תשעה שערי ליגה ו-16 בכל המסגרות. העונה, עם מאזן פחות מרשים הוא אומר תודה ונפרד בפעם האחרונה מישראל. רגע לפני שעלה למטוס, התפנה החלוץ לדבר על התקופה במכבי חיפה, וגם על מה שכואב.

דינו אנדלובו הושאל לסופרספורט

דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה חוגג שער. קובי אליהו
"אני לא מבין למה לא שיחקתי, הייתי צריך לשחק ואז הייתי מוכיח לכולם מה אני יודע. הלכתי לדרום אפריקה כדי לעשות גולים, כי זאת המומחיות שלי"/קובי אליהו

"ראשית אני רוצה לדבר על המועדון החדש", אמר אנדלובו בפתח דבריו. "סופרספורט הוא מועדון טוב, מועדון מסודר, זאת קבוצה טובה לי, העברה טובה. אני הולך למועדון ששואף להישגים. מדובר במועדון שמפגר חמש נקודות בלבד אחרי המקום השני, זה לא הרבה ואני מרגיש שאפשר לעשות הרבה. אפשר לשנות שם משהו. אני חושב שזה הזמן לעשות את המעבר הזה. לא היה לי עתיד, לאן לשאוף, כשאני לא משחק. בכדורגל צריך מזל, ואם יהיה לי את זה בדרום אפריקה אז השמיים הם הגבול".

פרסומים בדרום אפריקה מתארים חוויה קשה ברומן שלך עם הקהל.

"לא אכפת לי מהקהל של מכבי חיפה, או מה הם חושבים עליי. הייתה לי תקופה טובה. הקהל של מכבי חיפה הוא הקהל שלה, אי אפשר לשנות אותו. אני שמח ללכת לדרום אפריקה, אני הולך מכאן עם ארבעה שערים, אחד בליגה ושלושה באירופה, למרות שכמעט לא שיחקתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מהקהל הירוק לא ממש אכפת לו/אדריאן הרבשטיין

אתה מאוכזב?

"אני חושב שיכולתי לעשות יותר, אבל לא קיבלתי צ'אנס ראוי. לא הייתי שמח עם המצב שנוצר במכבי חיפה, לא קיבלתי הזדמנות ראויה להוכיח שאני מסוגל להגיע לקצה. אני לא מבין למה לא שיחקתי, הייתי צריך לשחק ואז הייתי מוכיח לכולם מה אני יודע. הלכתי לדרום אפריקה כדי לעשות גולים, כי זאת המומחיות שלי. אני לא בא לבלף אף אחד, אני יודע לעשות גולים. במכבי חיפה, לא נתנו לי מקום לצמוח".

דינו אנדלובו מכבי חיפה מול שרן ייני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"פשוט לא היה לי מזל. לפני הפציעה היו לי שלושה חודשים קשים, אבל אנשים שוכחים את זה. מבחינה נפשית, זה הרג אותי, אבל לא עד הסוף. בסך הכל הייתי צריך יותר אמון ולשחק יותר. כשזה לא קרה, הבנתי שאי אפשר להמשיך"/ברני ארדוב

גם הפציעה הפריעה.

"כשאתה חוזר מפציעה אתה צריך זמן כדי להבקיע. שיחקתי רק בחמישה משחקים בהרכב העונה, אז למה אפשר לצפות? נכון, לא בכל המשחקים כבשתי, אבל בכל פעם שנכנסתי שיניתי את המשחק. לא הבקעתי, אבל שיחקתי טוב. פשוט לא היה לי מזל. לפני הפציעה היו לי שלושה חודשים קשים, אבל אנשים שוכחים את זה. מבחינה נפשית, זה הרג אותי, אבל לא עד הסוף. בסך הכל הייתי צריך יותר אמון ולשחק יותר. כשזה לא קרה, הבנתי שאי אפשר להמשיך".

כל הזמן דיברו על סכומי ההעברה. השקיעו בך לא מעט.

"שמעתי הרבה רכילויות, אבל לי לא אכפת מה מדברים עליי מאחורי הגב. אני מקצוען, בא לשחק כדורגל. אני לא עורך דין טוב שצריך להסביר מה הסיבות שבגללן אמרו עליי 'כך וכך'. אני יודע מי אני. שחקן שיכול היה להצליח במכבי חיפה. אני מאחל למכבי חיפה שיצאו לדרך חדשה. זה הכדורגל, את המצב הקיים אני לא יכול לשנות. זהו, אני בדרך לטיסה, עם תקוות חדשות. אולי נתראה בעונה הבאה".

דינו אנדלובו, שחקן מכבי חיפה מול חיים מגרשווילי, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אולי נתראה בעונה הבאה"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully