וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן: מסימיליאנו אלגרי פוטר, אינזאגי מתקרב

לאחר ה-4:3 המשפיל מול ססואולו והסיבוב הקשה, המאמן סיים את תפקידו אחרי שלוש שנים וחצי. עוזרו מאורו טאסוטי יחליפו זמנית, המועמד המוביל להחליפו הוא חלוץ העבר של הקבוצה פיליפו אינזאגי. זבונימיר בובאן מבקר: "אין לשחקנים נשמה"

זעזוע במילאן. לאחר ההפסד המשפיל 4:3 אמש (ראשון) מול ססואולו, פוטר היום מאמן הקבוצה מסימיליאנו אלגרי. מהמועדון נמסר שמי שימלא את מקומו באופן זמני יהיה העזור, מאורו טאסוטי. המפלה מול ססואולו הצנועה, שנהנתה מרביעייה של דומניקו בראדרי, השאירה את הרוסונרי במרחק 30 נקודות מהפסגה ואלגרי, שלאחרונה כבר הודיע כי זו עונתו האחרונה בתפקיד, לא זכה לסיים אותה. מילאן במקום ה-11 עם 22 נקודות מ-19 משחקים אחרי סיבוב אחד בסרייה A ובקבוצה מסן סירו לא זוכרים כבר שנים תקופה רעה כל כך.

מאסימו אלגרי, מילאן. AP
עצוב. אלגרי/AP

אלגרי כאמור, כבר הודיע שיעזוב בתום העונה, אבל חברת ההנהלה והבת של סילביו, ברברה ברלוסקוני החליטה לא לחכות והודיעה ש"זה כבר דחוף, הקבוצה זקוקה לשינוי". סגן הנשיא אדריאנו גליאני הודיע אתמול ש"תהיה הצהרה ביום שני". קלרנס סיידורף נחשב מועמד עדיף, אבל עדיין משחק בברזיל, ולכן סביר להיח שמאמן קבוצת הנוער פיפו אינזאגי יקודם לתפקיד.

"זה היה ערב מאכזב, כמו הרבה אחרים", אמה ברלוסקוני, "האוהדים שלנו כבר לא יכולים לסבול הופעות כאלה". זבונימיר בובאן, שחקן העבר, לא האמין שמילאן ספגה רביעייה מקבוצה כמו סוסואולו, עוד אחרי שהוליכה 0:2. "במשך שעה הם לא היו על המגרש", אמר בובאן, "ססואולו נתנו הכול על המגרש במשך 95 דקות, מילאן רק ברבע השעה הראשונה והאחרונה. אין לקבוצה הזאת נשמה".

אלגרי הגיע למילאן ביוני 2010 ועמד על הקווים 178 משחקים. הוא צבר 91 ניצחונות, 49 תוצאות תיקו ו-38 הפסדים ב-51.12 אחוזי הצלחה. הוא הוביל את מילאן לזכייה באליפות ב-2010/11 וזכה בתואר מאמן העונה. בהמשך הוא גם זכה בסופרקופה האיטלקית. לפני מילאן אימן אלגרי בקליארי ולפניה, ססואולו, אותה אחת שגרמה לו לסיים את תפקידו.

מריו באלוטלי, מילאן. AP
התעוררו מאוחר. מילאן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully