וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דוב הקוטב הקטן עושה את צעדיו הראשונים

בקטע וידאו שפרסם גן החיות בטורונטו נראה הגור הלבן מתנסה בהליכה. הגור, שנולד כחלק משלישייה ואיבד את שני אחיו מיד אחריה, סבל מחולשה פיזית אך כיום הוא בריא ופעיל למדי

צילום: גן החיות בטורונטו, עריכה: יותם בן-דוד

גן החיות בטורונטו, קנדה, פרסם לאחרונה קטע וידאו בו נראה גור של דובי קוטב עושה את צעדיו הראשונים. בהודעת גן החיות נמסר כי דוב הקוטב הקטן הוא אחד משלישיית גורים שנולדו לדובה אורורה ב-9 בנובמבר 2013. למרבה הצער, שני אחיו לא שרדו את 48 השעות הראשונות לחייהם.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
ישראלי הותקף על ידי תנין: "כמעט גמר אותי בביס"
תיעוד נדיר: שכונת מגורים נבלעת באדמה בברזיל
תיעוד: לוחמי העילית אולצו לזחול בתחתונים בשלג

הדוב השורד, כך נמסר, הציג סימנים של חולשה פיזית בימים שלאחר לידתו, ומאז זכה להשגחתם המסורה של אנשי גן החיות. כיום, הודות לטיפול הצמוד, הוא בריא ופעיל למדי.

"הצוות שלנו לטיפול בחיות בר עבד מסביב לשעון כדי לדאוג לגור המיוחד הזה", אמר ד"ר גרהאם קרושואו, וטרינר בכיר בגן החיות. "אנו שמחים מאוד מההתקדמות שלו עד כה. אני מקווים שהוא יגדל להיות שגריר נוסף לבני מינו, המאוימים על ידי תנאי הסביבה בקוטב הצפוני".

האיחוד הבינלאומי לשימור הטבע מגדיר את דובי הקוטב זן פגיע. הארגון התריע מכך שהשפעותיהם של שינויי מזג האוויר על הקרח בקוטב הצפוני יפחיתו בצורה משמעותית את מספרם של דובי הקוטב בטבע בעשורים הקרובים. על פי ההערכות, למעלה מ-30% מדובי הקוטב ייעלמו עד שנות ה-50 של המאה הנוכחית. הקרן העולמית לחיות בר העלתה את החשש שגם הציד הבלתי חוקי והחיפושים אחר נפט וגז באזור ימשיכו לתרום לצמצום במספרם של דובי הקוטב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully