וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו ביינום עובר לבולס, לואל דנג לקליבלנד

הסנטר נשלח יחד עם שלוש בחירות דראפט לשיקגו שתשחרר אותו מיידית, הקאבס קיבלו תמורתו את הפורוורד המצוין

קליבלנד סוף סוף הצליחה במאמציה להעביר את אנדרו ביינום ולחזק את הקבוצה והיום (שלישי) פורסם רשמית שהקאבס הגיעו להסכמה עם שיקגו על עסקה במסגרתה הסנטר יעבור לבולס יחד עם בחירה אחת בסיבוב הראשון בדראפט ושתיים נוספות בסיבוב השני, בתמורה לפורוורד המצוין לואל דנג. העסקה תיחתם בהמשך היום, והבולס ישחררו מיידית את ביינום כדי לחסוך את עלות שכרו, לפני שהחלק השני של חוזהו ייכנס לתוקף בחצות שעון ישראל.

סנטר קליבלנד קאבלירס אנדרו ביינום (שמאל). Mark Duncan, AP
יחסוך מיליונים. אנדרו ביינום/AP, Mark Duncan

העסקה אמורה לחסוך לקאבס יותר מ-15 מיליון דולר של משכורות ומסים, ולהוריד את הפרנצ'ייז אל מתחת לתקרת השכר. קליבלנד תעביר לשיקגו בחירת דראפט בסיבוב הראשון מוגנת לטופ 10 בשנתיים הקרובות שהועברה להם מסקרמנטו, ושתי בחירות בסיבוב השני ששייכות במקור לפורטלנד. כזכור, הקאבס קיימו מגעים עם לוס אנג'לס לייקרס בנוגע להעברתו של ביינום תמורת פאו גאסול, אבל הצדדים לא הגיעו להסכמה.

לואל דנג שחקן שיקגו בולס. AP
השמועות על טרייד ליו סוף סוף מתממשות. דנג/AP

כזכור, ביינום (26, 2.13 מ'), שהוחתם בתחילת הקיץ על חוזה מובטח חלקית בקליבלנד, הושעה מהקאבלירס בשבוע שעבר בשל "התנהגות מזיקה לקבוצה", ובארצות הברית היו משוכנעים שבכך הגיע תקופתו במועדון לסיומה. ב-24 המשחקים שכן הספיק לשחק העונה, העמיד ביינום ממוצעים של 8.4 נקודות (41 אחוז מהשדה) ו-5.3 ריבאונדים למשחק. לואל דנג שיחק עד כה העונה 23 משחקים במדי שיקגו בולס, ותרם 19 נקודות, 6.9 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק, כשהוא קולע ב-45.2% מהשדה.

"אנחנו נרגשים לקראת בואו של לואל דנג", אמר הג'נרל מנג'ר של קליבלנד כריס גרנט, "לואל משקף את מה שאנחנו רוצים לעשות מהקבוצה שלנו. הוא שחקן הגנה עצום ויכול להשפיע על המשחק בשני צדי המגרש, הוא גם מנהיג". דנג נבחר בדראפט 2004 ושיחק את כל תשע שנותיו ב-NBA במדי הבולס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully