וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספארי חגגו יום הולדת לג'ירפה הפורייה בעולם

2.1.2014 / 19:53

דניסה, הג'ירפה השנייה הכי זקנה בתבל, הצליחה להגיע לגיל המתקדם 24, וזכתה להוקרה מיוחדת. "למרות גילה המופלג, גם עכשיו היא מאוד חיונית ונמרצת", מתגאים בספארי

הג'ירפה דניסה מהספארי ברמת גן חוגגת יומולדת 24, ינואר 2014. טיבור יגר,  ספארי רמת גן,
דניסה עם אחד מילדיה/טיבור יגר, ספארי רמת גן

התרגשות גדולה נרשמה היום (חמישי) בספארי ברמת גן: דניסה, הג'ירפה הראשונה שהגיעה לספארי, חגגה היום יום הולדת 24. אולם, שמה של דניסה לא מפורסם רק בתחומיו של הספארי, אלא הוא נודע למרחקים. פרסומה ברחבי העולם נובע משתי עובדות מרכזיות. ראשית, היא אחת הג'ירפות הזקנות בעולם, כאשר רק ברינדיזי החיה בגן חיות בצ'כיה מבוגרת ממנה. שנית, דניסה נחשבת לג'ירפה הפורייה בעולם. בשל גילה המופלג, היא הצליחה להביא במהלך חייה עשרה צאצאים – המספר הגבוה בעולם.

עוד בוואלה! חדשות:
ארגוני סיוע על קמפיין סם האונס: "רדוד ומבזה נשים"
האזינו: מוקדנית המשטרה הצילה אישה מאלימות בעלה
שדרות: כ-400 שתילי מריחואנה נתפסו בבית פרטי

"בטבע הג'ירפות לא חיות מעל גיל 15, אבל ההמלטה האחרונה של דניסה התרחשה כשהיא הייתה כבר בת עשרים. לא ידוע לנו על ג'ירפות שממליטות בגיל כזה", סיפרה בהתרגשות שגית הורוביץ, דוברת הספארי. "היא הגיע אלינו בגיל שנתיים מהולנד כי עד אז היו לנו רק זכרים ורצינו להרבות את הג'ירפות אצלנו וגם להיות חלק מתוכנית הרבייה של הג'ירפות הנמצאות בסכנת הכחדה". הורוביץ מבקשת להדגיש כי "למרות גילה המופלג, גם עכשיו היא מאוד חיונית ונמרצת ולא נראית כמו ג'ירפה זקנה שהולכת למות".

בנה השני של דניסה, דובל'ה, הלך לעולמו כבר לפני שנה בשיבה טובה ובספארי מעריכים כי גם כמה מצאצאיה הבוגרים, אשר הועברו לגני חיות אחרים בעולם מתו כבר מזקנה. בספארי נחשבת דניסה לג'ירפה שהפכה לאגדה עוד בחייה, והיא לא מראה עדיין סימנים שבכוונתה ללכת בקרוב לעולמה. ומהו סוד אריכות הימים? אולי כמו אצל בני האדם, הסיבה היא תזונה צמחונית בריאה, אך האפשרות הנוספת היא תכנית אימוני הקואוצ'ינג שהחלה לפני ארבע שנים בספארי, אשר כוללת בין היתר פדיקור, נגיעות וליטופים יומיומיים.

הג'ירפה דניסה מהספארי ברמת גן חוגגת יומולדת 24, ינואר 2014. טיבור יגר,  ספארי רמת גן,
הג'ירפה דניסה מהספארי ברמת גן חוגגת יומולדת 24, ינואר 2014/טיבור יגר, ספארי רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully