וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרת קוטלר מציגה: וידויים מרצפת חדר העריכה

25.12.2013 / 14:18

דורון בלדינגר, עד ההגנה במשפט רומן זדורוב בתיק רצח תאיר ראדה, טוען כי אושרת קוטלר ביצעה מניפולציות עריכתיות בראיון ששודר עמו. ערוץ 10: מדובר בעריכה עיתונאית רגילה

דורון בלדינגר, מי שהיה עד הגנה במשפט נגד רומן זדורוב ועתר לבג"ץ בדרישה לחקור ראיות נוספות בתיק רצח תאיר ראדה, טוען כי אושרת קוטלר ומערכת "המגזין" של ערוץ 10 ערכו בצורה מגמתית ראיון עמו ששודר בחודש שעבר וזאת על מנת לשדר "תחקיר ערוך, מגמתי ורווי השקרים" - כך במילותיו. על מנת להוכיח את הטענה, העלה בלדינגר ליוטיוב צילומים ממצלמת האבטחה במשרדו המתעדים את הראיון שנערך עמו, והשווה אותם לחלקים ששודרו בתחקיר בו נטען שהוא מתחזה לחוקר פרטי.

בצילומי מצלמת האבטחה ניתן לראות את קוטלר שואלת את בלדינגר "אתה בטוח שזדורוב הוא לא הרוצח, מה גורם לך להיות משוכנע שהחברות שלה הן הרוצחות?", והוא עונה לה "אני לא טענתי שהן הרוצחות, מעולם". בתחקיר ששודר הודבקה לשאלה תשובה שלקוחה ממשפט שאמר בלדינגר מאוחר יותר במהלך הראיון: "אוקיי, יש את ארבע הבנות שקשרו את עצמן לזירת הרצח".

"בשם 'התחקיר' נצלה בבוטות את הכוח הנתון בידה"

בלדינגר זועם. "קוטלר, בשם 'התחקיר' נצלה בבוטות את הכוח הנתון בידה ברשת המדיה ויצאה למסע הכפשות בשם השקר, ההשתקה וטיוח האמת, כשהיא מייצגת באופן מגמתי וחד צדדי את הבנות ומשפחתן, כשכל מטרתה לרמוס ולהציג באור שלילי את מי שהוכיח וטוען כבר שנים, כי תיק הרצח של תאיר ראדה ז"ל לא סיים חקירה", הוא תוקף אותה במילים חריפות. "היא שכחה רק דבר אחד - שלשקר אין רגלים וכאשר מצלמים בבית האח הגדול, באותו זמן גם מצולמים!".

בשלב מסוים של הראיון אומר בלדינגר לקוטלר "רציתי לתת לך את כל החומר, אבל נראה לי שאת באה מוטה", ואז מטיחה בו קוטלר טענה עיקרית של התחקיר, לפיה הוא מתחזה לחוקר פרטי בעוד אין לו רישיון לעסוק בחקירות. "אני באתי מוטה כיוון שאתה מתחזה, אתה לא חוקר פרטי", היא עונה לו, ומצביעה על תעודה על הקיר שמופיעה גם באתר האינטרנט שלו. "למדתי (במסלול) חוקרים פרטיים" עונה בלדינגר, ואמר כי לא הוציא תעודת חוקר פרטי ולכן הוא אינו מגדיר את עצמו כחוקר פרטי.

ערוץ 10: "בלדינגר מוזמן לשדר את כל חומר הגלם"

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "אושרת קוטלר ומערכת המגזין דוחים מכל וכל את האשמותיו חסרות השחר של מר בלדינגר. עריכת הריאיון איתו הייתה עריכה עיתונאית רגילה שנועדה לקצר את תשובותיו המתמשכות של האיש ולהגיע אל ליבת טענותיו. אדרבא, מר בלדינגר מוזמן לשדר את כל חומר הגלם של הריאיון איתו וכך יוכל הצופה לקבל את האמת הפשוטה. לא היתה שום מניפולציה בעריכה, בדיוק להפך". בערוץ הוסיפו כי "שופטי בית המשפט כבר הכריזו עליו כשרלטן וכמומחה מטעם עצמו בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully