וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש נעתר לבקשת נרי ליבנה: ביטל את הפיצוי בסך 200 אלף שקלים למתנחלים

24.12.2013 / 11:37

תושבי ההתנחלות איתמר תבעו את עיתונאית "הארץ" בגין הוצאת לשון הרע לאחר שאמרה ב"פוליטיקה" כי "אחת לשנתיים בערך יוצא משם רוצח". ליבנה טענה כי לא קיבלה את כתב התביעה

בית משפט השלום בירושלים הסכים לבקשה של עיתונאית "הארץ" נרי ליבנה לבטל את פסק הדין שניתן נגדה לפני שנה בתביעה שהגישו תושבי איתמר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. תושבי ההתנחלות תבעו את ליבנה בגין הוצאת לשון הרע בתחילת השנה לאחר שאמרה בתכנית "פוליטיקה" כי "איתמר היא התנחלות של אנשים תוקפנים במיוחד. אחת לשנתיים בערך יוצא משם רוצח".

פסק הדין נגד ליבנה ניתן בהיעדר הגנה, ובתצהיר שהגישה היא טענה כי מעולם לא קיבלה מאנשי איתמר את כתב התביעה או התראה לפני תביעה, ואפילו פסק הדין נשלח לכתובת שהיא אינה מתגוררת בה ומעולם לא התגוררה בה. בבית הדין התברר כי על אישור המסירה חתום עובד כלשהו של קבוצת "הארץ", וכי החתימה המופיעה על אישור המסירה אינה החתימה שלה.

פרקליטם של אנשי תושבי איתמר טען בדיון כי ליבנה הינה "מתחמקת סדרתית", אולם הסכים לבסוף שפסק הדין שהוצא נגדה יבוטל. הפיצוי שבוטל - 200 אלף שקלים. ועד מתיישבי השומרון טרם הודיע האם בכוונתו להגיש שוב את תביעת לשון הרע נגד ליבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully