וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך גלגל ארגון הפשע של עמיר מולנר 300 מיליון שקל

19.12.2013 / 12:38

המשטרה חושדת כי שלושה מאנשיו של מולנר, בהם איש הכספים בארגונו וחבר ילדות שלו, העלימו הכנסות באמצעות ניכיון המחאות. הם חשודים גם בסחיטה באיומים עם בכיר בחברה בבורסה

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק
עמיר מולנר באולם בית המשפט המחוזי בת"א - אוקטובר 2009. אורי לנץ
"העלמת כספים בסכום של 300 מיליון שקל באמצעות ניכיון צ'קים". מולנר/אורי לנץ

בית משפט השלום בראשון לציון הורה להאריך היום (חמישי) בשישה ימים את מעצרם של שלושה מאנשיו של העבריין עמיר מולנר, בחשד שהעלימו הכנסות בסך 300 מיליון שקלים. בין השלושה עצור בן כהן, איש הכספים בארגון וחבר ילדות של מולנר. "מדובר בהעלמת הכנסות בסכום של 300 מיליון שקלים מאז שנת 2009, באמצעות ניכיון צ'קים", הסביר נציג המשטרה בדיון.

במסגרת החקירה, חושדת המשטרה כי הלבנת הכספים כללה סחיטה באיומים של כמה אנשים, כעבירה מתמשכת במהלך השנים, וכן יש בידה תלונה ועדויות שמגבות זאת לטענתה. עו"ד שחר חצרוני, שמייצג את השלושה, גילה במהלך הדיון בבית המשפט כי המשטרה ביקשה מאחד ממרשיו לשמש עד מדינה נגד הארגון של מולנר. אולם "אין עבירות שבגינן אפשר לעשות אותו עד מדינה", אמר חצרוני.

יחד עם החשודים נעצר גם א', שמכהן בתפקיד בכיר בחברה ציבורית הנסחרת בבורסה בתל אביב. במשטרה חושדים כי הוא נהג לסייע לאנשי מולנר להלבין את הכספים. מעבר לכך, במשטרה מייחסים לו גם עבירות של סחיטה באיומים יחד עם שלושת החשודים שמעצרם הוארך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully