וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רייטינג על חשבון אנושיות": דניאל מעוז יתראיין

19.12.2013 / 2:35

בית המשפט אישר לרוצח שני הוריו לשוחח עם כלי תקשורת, ובתגובה פרסם אחיו תגובה נזעמת בשם המשפחה: "רוצח פסיכופת מקבל במה לשטוח את כל הגיגיו. אנחנו היחידים שייפגעו"

צילום: משטרת ישראל, עריכה: יותם בן-דוד

(צפו: דניאל מעוז משחזר את רצח הוריו)

"רייטינג על חשבון אנושיות" – כך תיאר אתמול (רביעי) ניר מעוז, אחיו של דניאל מעוז שהורשע ברצח הוריהם, את החלטת בית המשפט לאפשר לרוצח להתראיין לכלי התקשורת. בית המשפט קבע בגזר הדין כי דניאל נקלע לחובות של מאות אלפי שקלים עקב הימורים במועדוני קלפים, ולכן החליט לרצוח את הוריו כדי לזכות בכספי הירושה. הוא מרצה עונש של שני מאסרי עולם מצטברים.

אחיו, ניר, פרסם בדף הפייסבוק שלו הודעה בשמם של בני המשפחה, ובה כתב כי הם הופתעו לגלות על החלטת בית המשפט לאשר "לרוצח הנתעב דניאל מעוז להתראיין לתקשורת באמתלה של 'חופש הביטוי' ושימור זכויות יסוד". עוד טען האח כי המשפחה כלל לא הייתה מודעת לדיון שנערך בנושא, וקיבלה הודעה על כך רק בדיעבד. "מערכת המשפט לא מצאה לנכון לזמן אותנו להשמיע את דעתנו, למרות שהיחידים שייפגעו מראיון כזה באופן ישיר הם אנחנו", הוסיף.

עוד בפרשת הרצח הכפול:
2 מאסרי עולם מצטברים לדניאל מעוז בגין רצח הוריו
ניר מעוז על אחיו: "עדיין חוששים מהרוצח השפל"
"סכין בחזה של אבא": צפו בשחזור של דניאל מעוז

ניר מעוז, אחיו של דניאל מעוז שהורשע ברצח הוריו. יואב דודקביץ'
"כנראה שזכויותיו של רוצח מורשע עולות על זכויות הנפגעים לפרטיות, כבוד ושקט נפשי". ניר מעוז/יואב דודקביץ'

עוד כתב ניר מעוז: "במהלך מעצרו ומשפטו הרוצח התראיין שלוש פעמים. פתקיו המשונים הובאו לידיעת הציבור בזמן אמת, וכל משפט שהוציא מפיו פורסם. סנגוריו התראיינו מעל ל-50 פעם בכלי התקשורת השונים. לא ניתן לטעון כי זכותו לחופש הביטוי נפגעה".

"כנראה שבמדינת ישראל זכויותיו של רוצח מורשע ברצח כפול עולות על זכויות הנפגעים לפרטיות, כבוד ושקט נפשי", המשיך מעוז, ומתח ביקורת על ההחלטה: "רוצח פסיכופת מקבל במה לשטוח את כל הגיגיו באישור בית משפט תוך כדי שהוא מתיר פגיעה חוזרת ונשנית בקורבנותיו המנסים לחזור למסלול חיים שפוי כמה שניתן".

בהודעתו נכתב כי המשפחה יודעת שכתב כלשהו הצטרף לעתירתו של דניאל מעוז, וכי הם מניחים שהראיון עמו כבר נערך. עם זאת, המשפחה מבקשת "בכל לשון של בקשה לא לקיים ולא לפרסם ראיונות עם רוצח הורינו ועם כל רוצח, אנס או פושע אחר אשר הורשע כדין, לצורך העניין. רייטינג לא יכול להצדיק הכול. אנו לא מבינים מדוע יש צורך לזהם את האווירה הציבורית שוב ושוב", הוסיף מעוז.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully