וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ירושלים: שלג ראשון בקהיר זה 112 שנה

הבירה המצרית כוסתה בלבן ותושביה נדהמו מהמראה הנדיר: "זה 'החורף הערבי' האמיתי". גם בסוריה, ירדן ולבנון ירד שלג והעיב על חייהם של הפליטים - הקשים גם כך

צילום: מור שאולי, גדעון צנטנר, אבי כהן, ניב אהרונסון, עריכה: יותם בן-דוד, מיכאל ברגמן

אזרחי ישראל מתרגשים ביומיים האחרונים מהשלג שכיסה יישובים רבים, בהם הבירה ירושלים, אך שלג בארצנו אינו מחזה כה נדיר. בקהיר, לעומת זאת, ירד אתמול (שישי) שלג ראשון זה 112 שנים, כך לפי דיווחי התקשורת המקומית. גם סוריה, ירדן ולבנון נצבעו בלבן וכלי תקשורת במדינות השכנות דיווחו כי מזג האוויר החורפי העמיק את קשייהם של פליטים רבים – שבין היתר המיסו את השלג כדי לאגור מי שתייה.

הסערה בישראל - כותרות אחרונות בוואלה! חדשות:
עדכונים שוטפים על הסערה ברחבי הארץ
בשל הצפה: נתיבי איילון נסגרו לתנועה - ונפתחו מחדש
הרוג ראשון בסערה: טיפס לתקן את הגג, נפל - ונהרג
לא חסין: גגון קרס במעון ראש הממשלה בירושלים
שלג, גשם וברד: התמונות שלכם מהסערה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גמל בשלג במצרים, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטמפרטורות בבירה המצרית נעו אתמול בין 5 ל-11 מעלות צלזיוס ועל פי ההערכות הן צפויות לרדת הלילה עד ל-2-3 מעלות. החזאים צופים שמזג האוויר הסגרירי יימשך גם במהלך השבת. כמו כן, הגשם והברד צפויים להמשיך לרדת בקהיר ובמחוזות נוספים במצרים גם בימים הקרובים. ברשתות החברתיות דיווחו אזרחים רבים כי החורף הנוכחי הוא הקר ביותר זה למעלה ממאה שנים, אך השירות המטאורולוגי המצרי דחה את הטענות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שלג בדמשק, סוריה, 13 בדצמבר 2013. רויטרס
שלג בדמשק, אתמול/רויטרס

המצרים הנפעמים למראה הלבן, מיהרו גם לשתף תמונות נדירות של שלג בעירם. באחת התמונות שהועלתה לטוויטר, על ידי משתמש בהם yamama shaka, נראה גמל יושב על השלג. "או-קיי, הייתי חייב לחלוק את זה", צייץ. והתגובות לא איחרו לבוא: "אני מניח שזה 'החורף הערבי' האמיתי", צייץ אחד המשתמשים. ואחר הוסיף: "זה כמו פינגווין במדבר".

כרים חייראת, המתגורר בצפון הבירה המצרית, סיפר לסוכנות הידיעות הצרפתית: "כל הגינה הייתה לבנה. זו הפעם הראשונה בחיי שראיתי אותה ככה". גם בסיני השלג לא אכזב. מוחתר חוסיין, סיפר כי הוא ובני משפחתו המתגוררים באזור לא יצאו את ביתם מאז יום חמישי בעקבות מזג האוויר. "לא עזבנו את הבית בכלל כי כל העיר מכוסה בשלג", תיאר.

(עדכון ראשון: 23:50)

נשארתם בבית כשהסופה בחוץ? צפו בסרט טוב בוואלה! VOD

שלג בדמשק, סוריה, 13 בדצמבר 2013. רויטרס
דמשק בלבן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully