וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי גולדן על תקרית אראל סג"ל: "לא נשדר את הקטע, יורופסקי נהג כמו אידיוט"

9.12.2013 / 12:17

"אראל סג"ל לא עשה שום דבר לא בסדר, שיהיה ברור במיליארד אחוז. אראל סג"ל נהג במאה אחוז כשורה ויורופסקי נהג כמו אידיוט ובריון", אמר היום מנהל מחלקת האקטואליה של רשת

מנהל מחלקת האקטואליה של רשת ועורך התוכנית "המערכת" שי גולדן אומר הבוקר (שני) כי החליט שלא לשדר את הקטע שבו הותקף העיתונאי אראל סג"ל על ידי האקטיביסט והפעיל החברתי למען טבעונות גארי יורופסקי.

אראל סג”ל VS ”המערכת”: הגיש תלונה במשטרה נגד יורופסקי על תקיפה

"אראל סג"ל לא עשה שום דבר לא בסדר, שיהיה ברור במיליארד אחוז. אראל סג"ל נהג במאה אחוז כשורה ויורופסקי נהג כמו אידיוט ובריון", אמר גולדן בראיון שהתקיים בתוכנית "עצם העניין" ברדיו "גלי ישראל". גולדן אמר למראיין קלמן ליבסקינד כי "אין טענה כלפי אראל סג"ל, למעט הרעש הציבורי שעשה מהעניין כאשר פרסם את הדברים בטור אישי במעריב".

"לא נזמין אותו לשום פורום או במה ש'רשת' מייצרת"

לדברי גולדן, סג"ל פנה אליו מיד אחרי התקרית, וביקש ממנו שלא לשדר את התקרית, והוא נעתר לבקשתו והחליט לגנוז את הקטע המצולם. "אני עומד בדברתי אני לא משדר את הקטע הזה אבל ואני מבקש מאראל שגם יבין אותנו גם כן, הוא מוביל את העניין לפתחו של הציבור אז אחר כך שלא יתפלא שהציבור מפעיל עליי לחץ לשדר את העניין הזה". גולדן הוסיף כי "יורופסקי לא צריך להרצות בפני אנשים בישראל ואנחנו מן הסתם לא נזמין אותו לשום פורום או במה ש'רשת' מייצרת".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, אתמול הגיש סג"ל תלונה במשטרה נגד יורופסקי, זאת לאחר שהשניים הצטלמו לתכנית ביום חמישי והתפתחה בניהם תגרה. אראל סג"ל ביקר את "רשת" על כך שלא אמרו לו שיורופסקי ייקח חלק בצילומים, וכי הם עשו זאת על מנת ליצור עימות מכוון. בזכיינית אמרו כי הם "לא יכלו לחזות את ההתפתחות הזאת" וכי הם "מגנים אותה ומצרים עליה", אולם לא הסבירו מדוע לא אמרו לסג"ל שיורפסקי, הידוע כבעל עמדות קיצוניות, ינכח במקום.

"המערכת" - לבדיקת הרשות השנייה

בתוך כך, התכנית הקודמת של "המערכת" אשר עסקה באוכלוסייה החרדית צפויה להגיע לדיון אצל הרגולטור. עורך העיתון החרדי "משפחה" וחבר מועצת הרשות השנייה יוסי אליטוב ביקש כי בישיבת המועצה הקרובה יתקיים על התנהלות התכנית דיון מיוחד "כדי לדאוג שהמתקפה הדוחה והמכוערת של אותה תוכנית לא תעבור ללא תגובה הולמת", כך לדבריו. כזכור, חבר הכנסת אלי ישי גינה את מערכת התכנית על הכותרת שאותה בחרו לפרומו, "הפלישה החרדית", אותה כינה מסיתה אנטישמית.

מהרשות השנייה נמסר כי טרם נקבע מועד לדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully