וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 איש מצמרת ארגון הפשיעה של מולנר נעצרו

8.12.2013 / 8:01

קבוצת העבריינים הבכירים נעצרה בחשד להחזקת נשק ונשיאת נשק שלא כדין. שניים מהם היו בדרכם לצאת מהארץ. על פי הערכות, אם מולנר עצמו היה בארץ הוא היה נעצר גם כן בפרשה

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד

(צפו: הפיצוץ ברכב התובע נגד מולנר בנובמבר)

11 חשודים המזוהים עם ארגון הפשיעה של העבריין עמיר מולנר נעצרו הבוקר (ראשון) בחשד להחזקת נשק ונשיאת נשק שלא כדין. החשודים, מצמרת ארגון הפשיעה, חברו על פי החשד והחזיקו במשותף כלי נשק בבניין שבו חלקם מתגוררים במרכז הארץ. שניים מהם נעצרו בנמל התעופה בן גוריון בעת שהיו בדרכם לצאת מהארץ. המשטרה איתרה כלי נשק, בו נעשה על פי החשד שימוש באירוע פלילי.

עוד על ארגון הפשע של עמיר מולנר:
הכירו את עמיר מולנר - אחד העבריינים הבכירים בישראל
סולחה דרמטית בעולם התחתון: מולנר ונסים אלפרון התפייסו
נעצרו 2 מקורבי מולנר בחשד שניסו לחסל את אלפרון

עמיר מולנר באולם בית המשפט המחוזי בת"א - אוקטובר 2009. אורי לנץ
הראיות נגדו חזקות. מולנר/אורי לנץ

קבוצת העבריינים הבכירים נעצרה בעקבות חקירה של יחידת להב 433, היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן. החשודים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בשעות הצהריים בבית משפט השלום בפתח תקווה.

הראיות בתיק החקירה קושרות לכאורה גם את מולנר עצמו לעבירות. הוא שוהה בימים אלה בדרום אפריקה, אולם לפי הערכות הראיות נגדו חזקות, ואם הוא היה בארץ הוא היה נעצר גם כן. החשודים שנתפסו בנתב"ג היו אמורים לנסוע אף הם לדרום אפריקה.

פרקליטו של אחד העבריינים הבכירים, עו"ד תמיר סננס, מסר בתגובה: "מדובר בעוד מעצר שיסתיים בכלום ושום דבר".

פיצוץ רכב ברחוב דפנה במרכז תל אביב, נובמבר 2013. דרור עינב
זירת הפיצוץ של מכונית הפרקליט הבכיר בתל אביב/דרור עינב

בשבוע שעבר נתפס ג'יפ ששימש את מולנר והושבת, לאחר שהתברר כי הוא ממוגן בניגוד לחוק. כלי הרכב, מסוג טויוטה לנד קרוזר, נלכד ברמת גן בפעילות משותפת של שוטרי אגף התנועה ולהב 433. הטיפול הועבר לחוקרי היחידה.

בחודש שעבר נעצרו שלושה חשודים המזוהים עם ארגונו של מולנר בחשד למעורבות בפיצוץ רכבו של פרקליט בכיר במחוז תל אביב. במשטרה חושדים כי הארגון אחראי לפיצוץ הרכב הריק, שחנה ברחוב דפנה הסמוך לבית המשפט. בפיצוץ לא היו נפגעים. צו איסור פרסום הוטל על שמו של הפרקליט, שמנהל בתקופה האחרונה כמה תיקים נגד גורמים בארגונו של מולנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully