וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בן 17 - וכבר חייל בארגון פשע גדול במרכז

5.12.2013 / 18:34

נגד ע', שבמשטרה חושדים כי הוא מחפה על בכירי ארגון הפשיעה של העבריין אבי רוחן, הוגש כתב אישום בגין הסתרת אקדחים, רימון רסס ולבנת חבלה בחצר בית בפתח תקווה

אקדחים ורימונים במקום ספרים ומחברות: ע' הוא רק בן 17 וכבר נחשב "חייל" בארגון הפשיעה של העבריין אבי רוחן. במשטרה חושדים כי הנער, שנעצר בשבוע שעבר על ידי חוקרי יחידת להב 433 בחשד שהסתיר אמצעי לחימה עבור יתר חברי ארגון הפשע של רוחן, מחפה על הבכירים ממנו - בהם צ'יקו בית עדה שנחשב מספר 2 בארגון.

לקריאה נוספת:
מלחמת החיסולים: 4 מאנשי אבי רוחן נעצרו במרכז
שנת מאסר לשוטר שקיבל שוחד מ"ארגון פשע"

היום (חמישי) הוגש נגד ע' כתב אישום בבית המשפט המחוזי מרכז לפיו הנער אגר כלי נשק עבור חבריו. הוא נעצר בעקבות מעקב של שוטרים אחריו, שגילו מתחת למערום אבנים בפתח תקווה שני אקדחים, מחסנית אקדח שהכילה שבעה כדורים, רימון רסס שהוצמד ללבנת חבלה וארבעה נפצים חשמליים. השוטרים החליפו את כלי הנשק באמצעי דמה, וכאשר ניגש ע' אל המחבוא, השוטרים החליטו לעצור אותו. ע' הבחין בהם וניסה להימלט מפניהם תוך השלכת כלי הנשק.

בנוסף לנער, השוטרים עצרו את בית עדה ושני חברים נוספים בארגונו של רוחן, אך כתב האישום שהוגש במסגרת הפרשה כלל סעיפי אישום רק נגד ע' כיוון שהוא נתפס לפי החשד עם אמצעי הלחימה.

לוחמי מג"ב מצאו משאית נטושה עמוסה  אמצעי לחימה  בכביש 7, נובמבר 2013. מג"ב, חטיבת דובר המשטרה
לוחמי מג"ב מצאו משאית נטושה עמוסה אמצעי לחימה בכביש 7, נובמבר 2013/חטיבת דובר המשטרה, מג"ב

במסגרת החקירה ניסו השוטרים לבדוק אם קיים קשר בין תפיסת אמצעי הלחימה לבין מלחמת ארגוני הפשיעה על שליטה בעסקי חלפנות הכספים באזור המרכז. במסגרת מלחמה זו, ארגונו של רוחן, המזוהה עם הארגון של יצחק אברג'יל, מנהל מאבק איתנים נגד ארגונו של שי מוסלי. לפי הערכות המשטרה, 17 עבריינים נרצחו עד כה במסגרת מלחמת ארגוני הפשיעה, כיוון שניסו לערוק מארגונו של אברג'יל לארגונו של מוסלי. במהלך החקירה הנער שמר על זכות השתיקה, הכחיש את החשדות המיוחסים לו וטען כי כלל אינו קשור לאנשי הארגון של רוחן. סנגורו של הנער, עורך דין קובי בן שעיה, סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully