וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת של ספי ריבלין מחוץ לנישואין נחשפת

וואלה! סלבס

5.12.2013 / 15:55

יממה אחרי לכתו של גדול הקומיקאים מתברר: לריבלין היתה בת מחוץ לנישואין, עם השחקנית אפי בן ישראל. בתו המדוברת, לא הגיעה להלוויה. "עצוב לי שזה התפספס", אמרה

בתוך כל השכול והאבל על לכתו של גדול הקומיקאים בישראל, ספי ריבלין, נראה שיש מישהי אחת שפטירתו כואבת לה באופן אישי במיוחד. מדובר בבתו הרביעית של ריבלין - הבת שאיתה מעולם לא היה בקשר, שעכשיו נחשפת בראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס".

עדי בן ישראל, בתה של השחקנית אפי בן ישראל (המוכרת לכם מ"פרפר נחמד"), צלצלה אתמול (ד') למערכת התכנית, וביקשה לנצל את הבמה על מנת שתוכל להיפרד מאביה. אותו אב, שלא שמרה עמו על קשר ולא הכיר את בנותיה, נכדותיו.

ספי ריבלין. נמרוד סונדרס
ספי ריבלין/נמרוד סונדרס

"אני מתנצלת שאני דווקא מנצלת את הבמה הזו בשביל להגיד את הדברים האלו", אמרה לתחקירנית התכנית, "מאוד עצוב לי.
את יודעת, מדברים על זה שהוא איש משפחה טוב ומסור ואני בטוחה, בטוחה שהיה איש משפחה אהוב ומסור למשפחה שלו, אבל מאוד מאוד עצוב לי שאני לא הכרתי אותו ככה ושהבנות שלי לא הכירו אותו ככה".

במהלך השיחה עדי התפרצה בבכי לא מעט פעמים בעיקר בגלל שנסיונותיה להכירו לא צלחו, "עצוב לי שזה התפספס, שהוא פספס אותי בשנים האלה, עצוב לי שניסיונותי כן, כן להכיר, וכן לנסות כשלו. וזהו, בעיקר עצוב לי שזה התפספס ושלא הכרתי אותו ברמה הזאת ובעיקר בנותי שלא הכירו אותו ברמה הזאת. שתהיה לו מנוחה מהשמיים ושישמרו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully