וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו צריך גלידה ב-10,000 ש"ח כדי לטפל באיראן"

5.12.2013 / 11:23

ראש השב"כ לשעבר דיסקין הגיב למקורבי רה"מ. "לפחות הפעם לא גייסו את אריק איינשטיין", לגלג. "עוד מעט ישלחו את ארדן להסביר שזה בסדר להחזיק 3 בתים על חשבון המדינה"

צלם: דוד קורן עריכה: טל רזניק

הפינג פונג נמשך: ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, הגיב הבוקר (חמישי) לביקורת האישית שהפנו כלפיו מקורבי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואמר כי "לפחות הפעם הם לא גייסו את אריק איינשטיין כדי להתעלם מהבעיה שעל השולחן. מן הסתם, עוד מעט גם ישלחו את ארדן (גלעד - א"ת), גמליאל (גילה - א"ת) ושאר מלחכי הפנכה להסביר מדוע זה בסדר להחזיק שלושה בתים על חשבון המדינה, לקנות גלידה בעשרת אלפים שקלים, להוציא 80 אלף שקל על מים ולהוציא 6,000 שקלים על נרות ריחניים - הרי ראש הממשלה צריך להתרכז באיום האיראני".

הסכסוך בין נתניהו לדיסקין - כותרות אחרונות
מקורבי נתניהו: "דיסקין מנותק מהמציאות וחסר ראייה אסטרטגית"
דיסקין מזהיר: "הסכסוך עם הפלסטינים קריטי יותר מאיראן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיסקין ונתניהו. "יסבירו מדוע זה בסדר לקנות גלידה בעשרת אלפים שקלים, הרי ראש הממשלה צריך להתרכז באיראן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיסקין נאם אתמול בכנס לציון עשור ליוזמת ז'נבה, שם אמר כי השלכותיו של הסכסוך הישראלי-פלסטיני "קיומיות עבור ישראל הרבה יותר מסוגיית הגרעין האיראני". "אני מתנגד עקרונית לשחרר אסירים תחת סחיטה או איום", הסביר. "עם זאת, אני סבור, בכאב רב, שהסכם שלום מצדיק אפילו שחרור אסירים. נכון לעשותו רק בשלבים הסופיים שלו. לצערי, העסקה הפוליטית הצינית והמבחילה שנרקמה כדי להימנע מהקפאת הבנייה בהתנחלויות, נעשתה בשלב מוקדם מדי במשא ומתן ולכן קוממה רבים בציבור הישראלי, ובצדק".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

"לא נוכל לחיות במדינה אחת בין הירדן לים"

הוא טען כי המשא ומתן הנוכחי הוא "אולי ההזדמנות האחרונה להגיע לפתרון שתי המדינות", והוסיף ש"יוזמת ז'נבה מניחה תשתית נכונה להסכם". הוא עקץ את שר הכלכלה, נפתלי בנט, שאמר בעבר כי "לחיות עם הבעיה הפלסטינית זה כמו לחיות עם רסיס בישבן" ואמר: "לא נוכל לחיות במדינה אחת בין הירדן לים ולא נוכל להתייחס לסכסוך כרסיס בישבן כדברי אחד משרינו החדשים. השאלה תהיה מיהו הרסיס ומיהו הישבן".

בתגובה לטענות שהעלה דיסקין, תקפו אותו אישית מקורבי נתניהו. לדבריהם, ראש הממשלה "לא יושפע מאמירות ממוחזרות, וגם לא מהטפות מוסר מתחסדות שנובעות מתסכול אישי של מי שרצה לקבל מנתניהו את תפקיד ראש המוסד ולא קיבל. בזמן שאחרים ידברו, ימשיך ראש הממשלה נתניהו בעשייה למען ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל". "מי שחושב שהאיום הפלסטיני גדול מהאיום של פצצה גרעינית בידי איראן, שחרטה על דגלה את השמדת מדינת ישראל, מנותק מהמציאות וחסר ראייה אסטרטגית", אמרו הגורמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully