וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסדר בוקר

3.12.2013 / 21:25

אסף ליברמן מונה למגיש יומן הבוקר של גלי צה"ל "בוקר טוב ישראל". ליברמן יחליף החל מיום ראשון הקרוב את מיכה פרידמן שהגיש את התוכנית מיום עלייתה לאוויר, ואת גולן יוכפז

אסף ליברמן מונה למגיש יומן הבוקר של גלי צה"ל "בוקר טוב ישראל" - כך מודיעה הערב (שלישי) התחנה. ליברמן יחליף החל מיום ראשון הקרוב את מיכה פרידמן שהגיש את התוכנית מיום עלייתה של התוכנית בשנות ה-80 ועד לפרישתו לפני מספר שבועות ואת גולן יוכפז שמכהן כיום כמנכ"ל חברת חדשות ערוץ 10.

ליברמן (29) החל את דרכו בגל"צ כחייל בשנת 2003 ושימש במגוון תפקידים עיתונאים, בהם סיקור תחום העבודה והרווחה. עם שיחרורו החל לערוך ולהגיש במחלקת החדשות של התחנה. כיום מגיש ליברמן בגל"צ את התכנית "יהיה בסדר", לצד העיתונאי אביב לביא. בנוסף, הוא מגיש את התכנית "שישבת" שמסכמת את אירועי האקטואליה של סוף השבוע.

"בוקר טוב ישראל" הינו יומן החדשות המואזן ביותר ברדיו בישראל עם כ-300 אלף מאזינים מידי יום.

מפקד גל"צ ירון דקל: "אני גאה בכך שאסף ליברמן, שהחל את דרכו בגל"צ כחייל התקדם ועשה מגוון תפקידים עיתונאיים בתחנה, יהיה מגיש יומן הבוקר של גל"צ. אני מאמין כי לצד האחריות הרבה המונחת על כתפיו בתפקיד החדש, הוא גם יצליח לשמור על מובילות יומן הבוקר מול שאר תחנות הרדיו ויצעיד את התוכנית להישגים רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully