וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מגיבורי "איש משפחה" נהרג בפרק החדש – גלו מי זה

25.11.2013 / 13:28

בתפנית עלילתית יוצאת דופן לסדרת אנימציה, נהרג אחד מבני המשפחה הגרעינית בפרק ששודר השבוע בארה"ב של סדרת הטלוויזיה מבית סת' מקפרלן. הפרטים המלאים בידיעה

חדשות לא פשוטות (וגם ספוילר) למעריצי הסדרה "איש משפחה": הכלב המשפחתי בריאן, שהופיע בכל אחד מפרקי הסדרה מאז עלתה לראשונה לאוויר בשנת 1998, קיפח את חייו באופן עגום למדי בפרק ששודר אמש (ראשון) בארה"ב. בריאן נפגע על-ידי מכונית אבל משפחתו - זוג ההורים פיטר ולויס, וילדיהם מג, כריס וסטואי לא מתפרקים וממשיכים בפרק במסע לקראת אימוץ כלב חדש, שזכה לשם ויני. הפרק זכה לשם "חייו של בריאן".

בניסיון להסביר את ההחלטה "להרוג" את הכלב המונפש שכיכב בסדרה במשך 11 עונות והיה לאחת הדמויות האהובות ביותר בה, אמר מפיקה בפועל של הסדרה, סטיב קלאגאן לערוץ הבידור E! "זה היה רעיון שעלה בחדר הכתיבה של התסריטאים ואז זה פתאום תפס תאוצה וחשבנו שזו יכולה להיות דרך כיפית לרענן בעזרתה את הסדרה".

עוד הוסיף ואמר קאלאגן כי "ברגע שהרעיון עלה התחלנו לחשוב על איך ייראו הפרקים הבאים בסדרה והתחלנו ממש להתרגש מהאופן שבה המוות ישפיע על הדינמיקה המשפחתית ועל הדמויות". כשהתייחס לאופן בו בריאן מת, בפגיעה על ידי רכב, אמר קאלאגן "היה נראה לנו יותר הגיוני שהכלב ימות על-ידי פגיעת רכב, מאשר שאחד הילדים ייהרג ככה. עם כמה שאנחנו אוהבים את בריאן ועם כמה שכל אחד אוהבת את חיית המחמד שלו, זה יכול היה להיות טראומטי מדי לאבד את אחד הילדים".

את ויני ידובב השחקן טוני סיריקו, שמוכר בעיקר מתפקידו כפאולי בסדרת הדרמה עטורת השבחים "הסופרנוס". את סיריקו בחר סת' מקפרלן, יוצר "איש משפחה", באופן אישי, כך לפי הדיווחים.

הסדרה זוכת האמי "איש משפחה" נוצרה על ידי מקפרלן עבור רשת הטלוויזיה פוקס והיא סובבת סביב משפחת גריפין אשר דרה בעיר הדמיונית קוהוג, במדינת רוד איילנד אשר בארצות הברית ומאופיינת בהומור קיצוני, בוטה ושנון. בישראל משודרת הסדרה בערוץ yes Comedy HD.

מתאבלים על בריאן? התאבלו איתנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • איש משפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully