וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום חמישה ימים: אייל גולן שוחרר ממעצר בית

24.11.2013 / 17:43

המשטרה החליטה כי בשלב זה אין צורך בהמשך החזקתם במעצר בית של הזמר ששמו נקשר בחשד לבעילה בהסכמה של קטינות, ושל שני חשודים נוספים בפרשה. מעצרו של אביו של גולן הוארך

מערכת וואלה!

אייל גולן שוחרר ממעצר בית: משטרת מחוז תל אביב הודיעה הערב (ראשון) כי בשלב זה הוחלט שאין צורך בהמשך החזקתם בתנאי מעצר בית של הזמר ששמו נקשר בחשד לבעילה בהסכמה של קטינות, ושל איש יחסי הציבור עודד מויאל ואיש התקשורת ששמו לא הותר לפרסום. השלושה הוחזקו בחמשת הימים האחרונים בתנאי מעצר בית, בעוד מעצרם של אביו של גולן, דני ביטון, ושל מקורבו צחי אסולין, הוארך פעמיים – עד יום רביעי הקרוב.

פרשת "משחקי חברה" - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

איל גולן מגיע לבית פנורמה לאחר ששוחרר ממצעצר בית, נובמבר 2013. דרור עינב
שוחרר ממעצר בית. אייל גולן באולפני "שיר" בבניין פנורמה בתל אביב, הערב/דרור עינב

בהודעת המשטרה נמסר כי כל חומר החקירה, שהתנהלה תחילה במשך חודשים בצורה סמויה, הועבר לעיון פרקליטות מחוז תל אביב לצורך בחינתו והכרעה על המשך הצעדים כלפי החשודים. כמו כן, במהלך היום מסר הזמר עומר אדם עדות, אך במשטרה מדגישים כי מדובר בעדות בלבד - ולא בחקירה. בנוסף, מסרו חלק מהבנות המעורבות את גרסתן פעם נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הארכת מעצר לדני ביטון אביו של אייל גולן בבית משפט השלום תל אביב. נובמבר 2013. דרור עינב
ביטון בבית המשפט, היום/דרור עינב

מוקדם יותר היום האריך בית משפט השלום בתל אביב בארבעה ימים את מעצרם של ביטון ואסולין החשודים בבעילת קטינות, בסרסרות ובהדחתן לשימוש בסמים וכן בשיבוש הליכי חקירה. במהלך הדיון, נודע כי אחת מהקורבנות לכאורה בפרשה היא קרובת משפחתו של אסולין. על פי החשד, אסולין חשוד כי קיים יחסים בהסכמה עם אותה קטינה, אף שידע את גילה. כמו כן, עלה בדיון כי קיים חשד לפיו חלק מהקורבנות לכאורה עסקו בזנות לפני ההיכרות עם החשודים.

לטענת המשטרה, מחומר החקירה שנאסף, ומהעדויות של ביטון ואסולין בחקירתם, עולה חשד למסוכנותם. המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים בשמונה ימים, אך השופט שמואל מלמד הסכים כאמור להאריך את מעצרם רק בארבעה ימים. בנוסף, קבע כי בתום הארכת המעצר, החשודים ישתחררו למעצר בית עם הרחקה מהמתלוננות למשך 30 ימים.

עוד דווח היום כי במהלך פגישה מקרית של גולן ואביו במסדרונות משרדי הימ"ר, פנה ביטון לבנו ושאל אותו אם "לספר הכול?". בתגובה, אמר לו גולן בנחרצות: "תגיד הכול. אין לנו מה להסתיר". גולן עצמו מתחיל להבין כי התיק נגדו אינו משמעותי כמו זה העומד נגד אביו, אך טען: "אסור לי להיות שאנן".

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

עוד בפרשה:
מקורב לאייל גולן חשוד ששכב עם בת משפחתו הקטינה
פרשת אייל גולן: אחת הקטינות העידה שוב במשטרה
משטרת ישראל נגד גיא פלג: "חסר אחריות ובלתי מבוסס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully