וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א' מבית הנשיא: "התפשטת אצל גבר בגיל 14? את צבועה"

אורלי רביבו, שעדותה חשפה את פרשת קצב, הגיבה לדברי הפעילה שיר נוסצקי, שסיפרה כיצד בילתה אצל השחקן רון שחר בילדותה והלינה על צביעות ביחסי מין בין קטינות למפורסמים

א' מבית הנשיא תוקפת ברשת: בתחילת השבוע טענה הפעילה החברתית שיר נוסצקי כי בגיל 14 שכבה ערומה במיטתו של המנחה והשחקן רון שחר, שלטענתה הציע ללמדה "שיעור" במין אוראלי, וכן הציע לשכב איתה. נוסצקי לא האשימה את שחר בביצוע עבירה פלילית, אלא ביקשה להצביע על צביעות בדבריו, שכן התבטא מוקדם יותר ואמר ש"המחשבה על ילדות בנות 14 שפותו בידי בגירים חרמנים, מכוערים וסליזיים ל'ערב קריוקי', מעוררת בי גועל וכאב", בהתייחסו לפרשת הזמר המפורסם והקטינות עמן לכאורה קיים יחסי מין.

פרשת הזמר והקטינות - סיקור מלא בוואלה! חדשות
שיר נוסצקי טוענת: "בגיל 14 הייתי עירומה במיטה של רון שחר"
אביו של הזמר: "אם המשטרה תפנה אליי - אגיע"
בגיל 15, גם אני הייתי זורמת עם "הזמר המפורסם" / דעה

אמש (שני) הגיבה אורלי רביבו לשרשור בעמוד הפייסבוק של נוסצקי. רביבו, שמוכרת בתור א' מבית הנשיא, תקפה את נוסצקי על שבילתה בחדרו של שחקן בן 28 בהיותה בת 14. "מה בגילך דאז עשית בבארים? למה בגילך הפעוט מצאת לנכון להגיע לביתו של גבר, לא משנה גילו, ולמה לעזאזל התפשטת והיית עירומה במיטתו בגיל 14?", כתבה לנוסצקי. רביבו, שעדותה חשפה את פרשת האונס שבה הורשע הנשיא לשעבר משה קצב, כתבה בסוף דבריה: "הפוסט שלך מעלה ספקות, כשהעיקרי הוא שאת בעיקר תאוות נקמה, ואחר-כך פרסום". "אם תקלידי את השם שלי בגוגל תדעי מי אני", חתמה רביבו.

נוסצקי לא התייחסה עד כה לדבריה של רביבו, אולם רון שחר בחר להגיב על הטענות נגדו מצדה של נוסצקי. לוואלה! סלבס אמר בתחילת השבוע: "אין לי תגובה, כי אני לא מכיר את הבן אדם. אין לי מושג מי היא, אני לא יכול להתייחס למשהו ספציפי. אדם בן 42, לא זוכר כל בחורה שהיה איתה בגיל צעיר. אני מופתע מסיפור הזה, אין לי מושג במי מדובר, למה לכתוב או להגיד דבר דבר. זה נשמע לי הזוי. נשמע לי כמו מתיחה. אם היו אומרים לי שזכיתי בטוטו, זה היה אותו הדבר".

הפוסט שהעלתה נוסצקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התגובה של רביבו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully