וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הפאדיחה של המתורגמנית בדיון נגד ישראל באו"ם

15.11.2013 / 18:32

המתורגמנית המקצועית הביעה תמיהה על קיומם של דיונים כה רבים נגד ישראל, כש"יש כל כך הרבה דברים רעים אחרים בעולם", זאת כשהמיקרופון שלה עדיין פתוח. הנוכחים פרצו בצחוק

צילום: ארגון UN Watch, עריכה: יותם בן-דוד

רגע נדיר של כנות באו"ם: מתורגמנית רשמית של האו"ם הביעה תמיהה על דיון שמתקיים נגד ישראל, מבלי לשים לב שהמיקרופון שלה פתוח וכל המשתתפים בדיון יכולים לשמוע אותה. המתורגמנית אמרה כי באו"ם מתקיימים יותר מדי דיונים נגד ישראל, ואף הוסיפה כי "יש כל כך הרבה דברים רעים אחרים בעולם שלא מדברים עליהם בכלל".

התקרית המביכה אירעה אתמול (חמישי), בשעה שבמטה האו"ם התקיימו, כמדי שבוע, כמה דיונים שכל מטרתם פרסום הודעות גינוי נגד ישראל. מתורגמנית מקצועית של האו"ם שליוותה את אחד הדיונים סיימה לתרגם את דבריו של אחד הנציגים, אך שכחה את המיקרופון שלה פתוח. בשלב הזה היא הביעה תמיהה באוזני חברתה על כמות הדיונים שמתנהלים באו"ם נגד ישראל: "אני חושבת שיש היום חמש, אולי אפילו עשר החלטות על ישראל והפלסטינים. זה קצת הרבה, לא?".

הנציגים בדיון, ששמעו את המתורגמנית באוזניות שלהם, פרצו בצחוק למשמע הדברים, המתורגמנית התנצלה. סרטון שמתעד את התקרית הועלה לרשת על ידי ארגון UN Watch, העוסק בפיקוח על מוסדות האו"ם, ומבקר את העמדה האנטי-ישראלית הנפוצה בארגון. למרות התקרית, הדיון נמשך כרגיל והסתיים בהודעת גינוי נגד ישראל - אחת מתשע הודעות כאלו שפורסמו אתמול על ידי גופים שונים של האו"ם.

לקריאה נוספת
האו”ם גינה את הפיגועים בסוריה - אך לא את אסד
באן: הופתעתי מסירוב סעודיה לכהן במועצת הביטחון
אפקט סוריה: סעודיה סירבה לכהן במועצת הביטחון

  • עוד באותו נושא:
  • האו"ם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully