וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה הוצג במידלסבורו: "למדתי המון ממוריניו"

אחרי 3 עונות בהן שימש כעוזרו של "המיוחד" בריאל, הספרדי זכה לתפקיד ראשון כמנג'ר: "יום חשוב עבורי, אני מוכן להתחיל"

בשלוש העונות האחרונות, אייטור קראנקה היה עוזרו הנאמן של ז'וזה מוריניו בריאל מדריד. פעמים רבות, לאחר שהמיוחד מאס במלחמות מול כלי התקשורת בספרד, הוא שלח למסיבות העיתונאים את בלם העבר של ריאל, אולם כאשר הגיע למועדון בקיץ החולף מאמן חדש בדמותו של קרלו אנצ'לוטי, עזב קראנקה את תפקידו.

היום (רביעי), הוא מצא לעצמו עבודה חדשה ולראשונה בקריירה זכה במשרה כמנג'ר ראשי, כאשר הוצג בתפקיד המנג'ר של מידלסבורו. הקבוצה מצפון הממלכה פתחה את העונה בצורה רעה ומדורגת רק במקום ה-16 בליגת המשנה עם 16 נקודות מ-15 משחקים ולאחר הפסד לבארנסלי ב-21 באוקטובר, פוטר המנג'ר טוני מוובריי ואת מקומו, עד היום, תפס עוזרו מארק ונוס. כעת, קראנקה ינסה להצעיד את הקבוצה בחזרה לפרמיירליג, משם נשרה לאחר 11 שנים רצופות ב-2009.

-	עוזר מאמן ריאל מדריד אייטור קראנקה. David Ramos, GettyImages
המנג'ר הזר הראשון בתולדות מידלסבורו. קראנקה/GettyImages, David Ramos

קראנקה חתם על חוזה לשנתיים וחצי במועדון והוא יהיה המנג'ר הזר הראשון בתולדות בורו. במסיבת העיתונאים בה הוצג הוא אמר: "זה יום חשוב מאוד עבורי, התפקיד הראשון שלי כמנג'ר. אני מצטרף למועדון שהוא כמו משפחה, עם תשתיות, אצטדיון גדול וקהל מצוין. הגיע הזמן שלי. בשלוש השנים האחרונות ביליתי לצד מוריניו והוא תמך בי בכל יום. למדתי ממנו המון ואני מוכן להתחיל. דיברתי איתו המון והוא האמין לי להגיע למידלסבורו, כי הוא מאמין בפרויקט הזה, כמוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully