וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר דומרני: מדוע הריץ את ראש העיר בבחירות?

10.11.2013 / 8:04

במשטרה יבדקו אם ראש ארגון הפשע ואנשיו סחטו באיומים גורמים שונים בנתיבות, בהם "הרנטגן", כדי לקדם בחירה מחדש בראש העיר יחיאל זוהר. רב מוכר נעצר בחשד שסייע לדומרני

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

(מעצר אנשיו של דומרני, לפני כשבועיים)

בעקבות מעצרו של ראש ארגון הפשיעה, שלום דומרני אמש (שבת), בשל החשד כי ארגונו סחט באיומים גורמים שונים בנתיבות – ובהם "הרנטגן", הרב יעקב איפרגן – במשטרה יבדקו את מעורבותם של אנשי הציבור בעיר באשר לאינטרסים שהיו מאחורי הסחיטות. בין השאר יבדקו במשטרה אם לאנשיו של דומרני הייתה מעורבות ישירה בתחום המוניציפלי ומה האינטרס שעמד מאחורי התמיכה הגדולה בראש העירייה שנבחר מחדש, יחיאל זוהר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשודי כי דרש באיומים מהרב לתמוך בזוהר. דומרני ואיפרגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, אחד הכיוונים המרכזיים שנבדקים הוא הקשר החזק שיש לדומרני עם אחד הרבנים בעיר, שנחשב מתחרה ל"רנטגן", ואשר לו היה אינטרס מובהק לתמוך בזוהר לראשות העירייה. במהלך הקדנציה של יחיאל זוהר בראשות העיר, מוסדותיו זכו לתקצוב נרחב יותר מהעירייה מאשר אלה של ה"רנטגן". במהלך הבחירות נוצר אף מאבק יצרי בין התומכים של רב זה לבין התומכים של איפרגן. כפי שפורסם בוואלה! חדשות, חרף הרמיזות שכוונו אל ה"רנטגן", האיש עמד על שלו ולא הסיר את תמיכתו במועמד אייל מסיקה עד הסוף, דבר שלא נעלם מעיניו של דומרני. הלילה נעצר אותו רב, בחשד כי שיתף פעולה עם דומרני בקידום מועמדותו של זוהר. אחד החשדות הוא כי הרב סייע באופן פעיל לחלק מאנשיו של דומרני במהלך הבחירות, למשל, ניתוק חשמל במטה הבחירות של אייל מסיקה.

"פגיעה ברכוש ואיומים בטלפון"

לפי החשד, באחד הימים הגיע דומרני לביתו של איפרגן ודרש ממנו באיומים לתמוך בזוהר. עוד נודע לוואלה! חדשות כי מלבד איפרגן, נסחטו גם רבנים "זוטרים" יותר בעיר, כאלו אשר תמכו במסיקה. כאשר לא נענו הנסחטים לדרישותיהם של אנשיו של דומרני, כך חושדים במשטרה, הדבר נגמר בפגיעה ברכוש ואף באיומים קשים בטלפון. גורם במשטרה מסר אתמול כי אף שהמשטרה תחקור אם הייתה הטיית בחירות ברמה שניתן יהיה לבטל את תוצאותיה, הדבר יהיה קשה מאוד להוכחה. עם זאת, במשטרה סבורים כי בידיה די ראיות כדי להעמיד לדין את דומרני בגין סחיטה באיומים.

אמש נעצר דומרני ועמו שבעה חשודים נוספים המזוהים עם פעילות ארגונו. זאת בעקבות חקירה שנהילה לאחרונה יחידת להב 433 בשיתוף פרקליטות מחוז דרום. המשטרה אף ערכה חיפושים בבתיהם של החשודים. בהתאם להתפתחות החקירה יובאו היום החשודים המרכזיים להארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון בשעות הצהריים.

אחרי החיסול באשקלון: שישה אנשי דומרני נעצרו. שי מכלוף
מעצר אחד מאנשיו של דומרני לפני כשבועיים/שי מכלוף

יצוין כי אין קשר בין המעצר לבין גל החיסולים שפקד באחרונה את אזור הדרום, אף שגם הסוגיה תיבדק בחקירה. "ראש ארגון פשע גדול מאוד נעצר הערב", הודה הערב השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', בראיון שהעניק לתכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 התייחס אהרונוביץ' לגל הפשיעה החמורה והמאורגנת. הוא סירב למסור פרטים אודות העצור, אך אמר: "הוא עשה הרבה צרות".

לפני כשבוע, במוצאי שבת, נפצע באורח אנוש גבר בן 30 בפיצוץ מטען חבלה שהוצמד למכונית ברחוב אורט באשקלון. צוותי מגן דוד אדום ממרחב לכיש שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול ראשוני, ופינו אותו לבית החולים ברזילי בעיר. האיש סבל מפגיעה קשה בגפיים התחתונות וככל הנראה רגליו נקטעו. מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, הגיע למקום האירוע. במשטרה העריכו כי מדובר בניסיון חיסול בין עבריינים והנפגע קשור לארגון הפשיעה של העבריין שלום דומרני.

עוד על מעצרו של דומרני
דומרני נעצר בחשד שסחט את "הרנטגן" מנתיבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully