וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין אוניל ימונה למאמן אירלנד, קין עוזרו

הבחורים בירוק בדרך למנות צמד נוצץ מאחורי הקווים. באירלנד חלוקים לגבי קין, שפרש מהנבחרת בנסיבות שנויות במחלוקת

אחרי הכישלון במוקדמות הגביע העולמי, באירלנד החליטו לזעזע את השורות בנבחרת ופיטרו את המאמן האיטלקי המוערך ג'ובאני טראפטוני. חודש חלף, ונראה שהבחורים בירוק מצאו תחליף לא פחות נוצץ. על פי דיווחים בבריטניה, מרטין אוניל צפוי להתמנות בימים הקרובים למאמן וישתף פעולה עם שחקן העבר האגדי רוי קין, שישמש כעוזרו. השניים שיעמדו מאחורי הקווים יקוו להצעיד את אירלנד חזרה למחוזות שהיא התרגלה להיות בהם בעבר.

רוי קין, מרטין אוניל. GettyImages
צמד נוצץ מאחורי הקווים. קין ואוניל/GettyImages

נואל קינג ששימש כמאמן הזמני מאז פיטוריו של טרפאטוני יעזוב את תפקידו, כשאוניל וקין אמורים להדריך את הנבחרת כבר ביום שבת הקרוב, במשחק הידידות מול לטביה.

"אני לא רואה שום דבר שימנע מזה להפוך לרשמי,, הודה יו"ר ההתאחדות האירית ג'ון דילייני. "אנחנו במגעים עם מרטין ורוי כבר זמן מה, ואני מקווה שכבר בימים הקרובים נחשוף באופן רשמי את צוות האימון המלא והחדש שלנו".

אוניל נותר מחוסר עבודה מאז שפוטר מתפקידו כמנג'ר סנדרלנד בחודש מרץ האחרון. אגב, אוניל וקין כבר שיתפו פעולה במתכונת דומה בעבר באיפסוויץ', עד ששניהם פוטרו בינואר 2011. אגב, מינויו הצפוי של רוי קין, שפרש מהנבחרת ב-2002 בנסיבות שנויות במחלוקת, מעורר סערה בממלכה. קין החליט לעזוב את הנבחרת בזמנו בעקבות סכסוך עם המאמן דאז מיק מקארת'י.

"נבחרת אירלנד והמדינה שלנו גדולה יותר מכל דבר", התייחס ג'ון דילייני לסוגיה. "אוניל וקין הם שני אייקונים בכדורגל האירי והם יכולים לעבוד יחד. אני מקווה שכולם יעמדו מאחוריהם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עורר סערה בזמנו. רוי קין במדי נבחרת אירלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully