וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דעתן עם ניסיון עשיר: מיהו מפקד שייטת 13 הבא?

5.11.2013 / 0:51

במסגרת סבב מינויים בחיל הים, הרמטכ"ל הודיע על מינויו של סא"ל ג' לתפקיד היוקרתי. המפקד ש"גדל" בשייטת, השתתף בהשתלטות על המשט הטורקי ומילא תפקידי פיקוד שונים

הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ החליט אמש (שני) למנות את סגן-אלוף ג' למפקד שייטת 13 וקידומו לדרגת אלוף-משנה. המינוי התקבל בהמלצתו של מפקד חיל הים אלוף רם רוטברג.

סא"ל ג' ידוע כאחד המפקדים הנועזים של שייטת 13. למרות מבנה גופו, הוא ידוע כמפקד אמיץ בעל כושר גופני גבוה ויכולות ימאות יוצאות דופן. סא"ל ג' גדל בשייטת 13, מילא בה תפקידי פיקוד שונים, כולל מפקד פלגת לוחמים. הוא יצא לפיקוד מחוץ ליחידה וקיבל את התפקיד היוקרתי של מפקד גדוד של אחת מיחידות חי"ר שאותו מילא בהצלחה רבה. עם השלמת תפקיד זה, חזר לשייטת 13 כקצין בכיר ביחידה ואף השתתף בהשתלטות על כלי השיט במשט הטורקי במאי 2010.

העברה וחיבור של הספינות הטורקיות בחיפה ובאשדוד לגוררות הטורקיות.. משרד הביטחון
סא"ל ג' השתתף במבצעים מיוחדים רבים, בהם ההשתלטות על המשט הטורקי/משרד הביטחון

לסא"ל ג' יש ניסיון מבצעי עשיר ביותר בתחום המבצעים המיוחדים. הוא נחשב למפקד דעתן שלא חושש לומר את דעתו, גם אם הוא בדעת מיעוט וזוכה להערכה רבה ביחידה. בחירתו לתפקיד נראתה טבעית למרות התחרות מול מועמדים אחרים.

מלבד מינויו של סא"ל ג', הרמטכ"ל הודיע על מינויים נוספים בחיל הים. אל"מ עידו בן-משה ימונה למפקד בסיס אשדוד, ואל"מ ש' ימונה לראש מחלקת המבצעים של החיל. כל המינויים טעונים את אישורו של שר הביטחון משה יעלון.

עוד באותו נושא:
מתוח בצמרת צה”ל: הרמטכ”ל מתכונן לסבב מינויים
מינויים בצה"ל: וירוב לעזה, פדן לאוגדה 162

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully