וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס: "בתל אביב שיחקתי את הכדורסל הטוב בקריירה"

אקס מכבי ת"א נזכר בתחנות בהן עבר בקריירה, בוחר את המאמן הטוב ביותר ומדרג את 5 השחקנים הטובים עימם שיחק

בגיל 37, לשאראס עוד נשאר דלק בטנק. הרכז המחונן עמד על סף פרישה מכדורסל בקיץ האחרון לאחר ששוחרר מברצלונה, אך בסמוך לפתיחת העונה חתם בז'לגיריס, חתם במולדתו, ומציג יכולת טובה למדי. עד כה עומד שאראס על ממוצעים של 12 נקודות, 3.3 אסיסטים וגם 2.7 איבודים ב-19 דקות משחק ביורוליג. ממרומי גילו הוא מוכן להתפרק ולהיזכר בערגה בתקופות השיא שלו בקריירה, ובראיון למגזין היורוליג השבועי הוא מספק כמה ציטוטים מעניינים בנוגע לתחנות שעבר בהן.

דייויד בלאט במסר חד וברור לשחקני מכבי תל אביב

צפו בראיון עם שאראס (9:45 מהפתיחה)

שארונס יאסיקביצ'יוס שאראס חוגג זכיה ביורוליג רויטרס. רויטרס
התקופה הטובה בקריירה. שאראס/רויטרס

"ברצלונה הייתה העיר שהכי נהנתי בה, בפנאתינייקוס העברתי הכי הרבה זמן, ובתל אביב שיחקתי את הכדורסל הכי טוב בקריירה. עם מכבי הייתה לנו קבוצה מוכשרת בטירוף, ופיני גרשון נתן לנו הרבה חופש. הוא נתן לנו להתבטא כאינדיבידואלים. הצלחנו לשחק כדורסל יפהפה במכבי, וזה מה שעזר לנו להצליח. זה היה ההישג לנו".

שאראס נשאל מיהו המאמן הטוב ביותר ששיחק תחתיו, ובחר, איך לא, בז'ליקו אוברדוביץ', שאימן אותו בפנאתינייקוס. לשאראס אף הוצע להחליף את אוברדוביץ' כמאמן פאו כשזה עזב ב-2012. "הוא המאמן הכי שלם שיש. יש כאלה שמתמקדים בהגנה, יש כאלה שנותנים לך חופש, וז'ליקו תמיד מצליח למצוא את שביל הזהב. את נקודת האמצע. הוא יודע מתי להיות קשוח, מתי להיות נחמד וללטף, ורואים שהוא היה בעצמו שחקן ברמה גבוהה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לסיום, שאראס בוחר גם את חמשת השחקנים הטובים ביותר ששיחקו איתו לאורך הקריירה, עמדה אחרי עמדה. "מאחר ושיחקתי כל הקריירה כרכז, אני חושב שמגיע לי להיות הפוינט גארד ברשימה. אחר כך הייתי בוחר את אנטוני פארקר, דיאן בודירוגה, ניקולה וויצ'יץ' וגם את דימיטריס דיאמנטידיס, שבשבילו אצטרך להזיז את בודירוגה לעמדה מספר 4. אין ברירה".

יאסיקביצ'יוס שיחק בעונה האחרונה בבצלונה, בשורותיה שיחק 31 משחקי יורוליג בהם תרם 4.9 נקודות ו-2 אסיסטים ב-14.6 דקות משחק. שאראס החל את הקריירה בבוגרים בעונת 1998/99 בשורות ריטאס וילנה, ובהמשך הקריירה שיחק באולימפיה לובליאנה, ברצלונה, מכבי תל אביב, אינדיאנה פייסרס, גולדן סטייט ווריורס, פנאתינייקוס אתונה ופנרבחצ'ה אולקר.

אנתוני פארקר במדי מכבי תל אביב. AP
גם הוא נכנס לרשימה של שאראס. פארקר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully