וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמנות גבוהה. די ליביו נשאר בפיורנטינה

איזי עין דור

15.8.2002 / 18:18

הקשר האיטלקי הותיק, אף הסכים להרוויח פחות מעשירית ממשכורתו בעונה שעברה, בלבד שיוכל להמשיך לשחק במדים הסגולים. אלי אוחנה של פירנצה

אנג'לו די ליביו (36), אשר שיחק במדי הנבחרת האיטלקית במונדיאל רק לפני כחודשיים, הודיע כי ימשיך לשחק בפיורנטינה, למרות שזו תופיע העונה בליגה הרביעית.

די ליביו, המכונה "החייל הקטן", חתם לשנתיים בפיורנטינה ויולה (הסגולה), הקבוצה החדשה של העיר פירנצה, אשר נועדה נוסדה בכדי לשמר את קבוצת הכדורגל המקורית, אשר אולצה להתפרק.

קשר יובנטוס לשעבר, אשר מחזיק ב-40 הופעות בינלאומיות וב-266 הופעות בליגה האיטלקית הראשונה, החליט לקשור את גורלו עם המועדון חסר המזל של פירנצה ושימש בשתי העונות האחרונות כקפטן הקבוצה. פיורנטינה, אשר ירדה לליגה השניה בסיום העונה שעברה, לא הצליחה לעמוד בדרישות הכספיות של הרשות לבקרת תקציבים של הליגה האיטלקית ולמעשה, הכריזה על פשיטת רגל ועל פירוק, בשל הבעיות הכלכליות של הקבוצה ושל הספונסר שלה, ויטוריו צ'קי גורי. האחרון אף לא הצליח בנסיונותיו למכור את הקבוצה לגורם אחר.

בהחלטה שנשמעת קצת מוזרה במחוזותינה, הסכים החייל הלויאלי, להפחית בצורה דראסטית ממשכורתו. די ליביו ירוויח פחות מעשירית השכר שהרוויח בעונה החולפת כשחקן בליגה הראשונה. "זו לא היתה החלטה קשה", בחיים יש דברים חשובים יותר מכסף", אמר השחקן לקוריירה דלה סרה. "לא רציתי להיזכר כקפטן אשר הוריד קבוצה ושיחק במועדון אשר פשט את הרגל. העיר פירנצה הראתה לי כל כך הרבה אהבה וזו הדרך שלי להחזיר לה."

די ליביו כבר שיחק בליגה הרביעית. היה זה בפרוג'יה בשנת 1988, בקבוצה אשר עלתה עד לליגה הראשונה בסופו של דבר. לאחר עונת 88', עזב השחקן את פרוג'יה לטובת פאדובה ומאוחר יותר גילה מרצ'לו ליפי את השחקן והחליט שהטמפרמנט והאופי שלו, הוא בדיוק מה שהוא מחפש לקבוצתו החדשה דאז. יובנטוס. עם יובה זכה די ליביו כמעט בכל תואר אפשרי ואף זכה למקום של קבע בהרכב הסקוואדרה אזורי, כשהכינוי "החייל הקטן", דבק בו בשל אופיו האנרגטי והלחימה שלו. כשעזב ליפי, עזב גם די ליביו את הקבוצה, אך הוא המשיך לזכות להערכה גם בקוצתו החדשה, פיורנטינה ואף הופיע עימה בשלב הבתים של ליגת האלופות לפני שנתיים.

המשחק הרשמי האחרון שלו היה בהפסד שער הזהב לקוריאה במונדיאל. המשחק הרשמי הבא שלו, יהיה נגד קבוצת פורלי ב-1 בספטמבר, במסגרת משחקי הליגה הרביעית של איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully