וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיט: הדר הלר ומעיין רפיח סיימו כסגני אלופי עולם

הלר פסלה בזינוק מוקדם והוכתרה סגנית אלופת העולם לנערות. רפיח סיים את שיוט המדליות שלישי ושמר על המקום השני הכללי

אליפות אירופה לנוער בגלשני ניל פרייד הסתיימה היום (שבת) בדרמה גדולה בסיומה המשלחת הישראלית חוותה אכזבה מסוימת, כששניים ממתחריה היו קרובים לזכייה באליפות העולם, אך סיימו כסגנים. לשיוט המדליות של אליפות העולם שננעלה בצ'יוויטבצ'יה שבאיטליה, הדר הלר הגיעה עם הובלה בטוחה ויתרון של 11 נקודות על פני מרטה מאג'טי האיטלקייה. הלר תזמנה לא טוב את ההתקדמות שלה בשניות שקדמו לזינוק, התקדמה באיטיות לסירת השיפוט, כמקובל בשיט, אולם זינקה קצת לפני יתר הגולשות – עובדה שגרמה לפסילתה על זינוק מוקדם. בשיוטי מדליות בשיט לא ניתן ל'זרוק' את שיוט המדליות והלר צברה בעקבות הפסילה 22 נקודות חובה. לאור העובדה שמאג'טי סיימה שנייה את שיוט המדליות, היא זכתה בתואר והותירה את הלר "רק" עם תואר סגנית אלופת העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחרות הסתיימה בטעם של החמצה גדולה. הלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני לא מצליחה להאמין למה שקרה לי היום. כנראה רציתי יותר מדי. לא הייתי ערה למתרחש מסביבי. לא שמתי לב לכלום. ראיתי רק אותי עומדת שם על ראש הפודיום, דומעת לצלילי התקווה. כנראה שהייתי צריכה להיות הרבה יותר רגועה", ציינה הלר בדמעות. "אני עוד חושבת שזה רק חלום רע שיסתיים בקרוב. הייתה רוח חלשה. הסתכלתי טוב על הדגלים וראיתי שיש לי עדיין מקום להתקדם, אבל מסתבר שההרגשה שלי לא הייתה טובה ולא נכונה", סיכמה סגנית אלופת העולם לנערות.

שחר צוברי, דודה של הלר, היה הראשון שקיבל שיחה מבת דודתו אחרי התחרות. "היא בכתה והייתה מאוד מאוכזבת. אמרתי לה שזה לא נורא ושכל עוד היא 'רעבה' היא עוד תגיע להישגים גדולים", אמר צוברי. עדי יפה כהן סיימה חמישית בשיוט המדליות ותשיעית בדירוג הכללי בתחרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמר על המקום וסיים על הפודיום. רפיח/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בתחרות הבנים הוכתר ישראלי כסגן אלוף עולם. מעיין רפיח שהגיע לשיוט המדליות במקום השני, סיים את השיוט שלישי, כשאלוף העולם החדש, האיטלקי מתיאה קמבוני סיים שני בשיוט, אולם יריביו של רפיח שזינבו בו, לא יכלו לו היום.

"את כל חיי נתתי לגלישה. אם זה באימונים בים, אימוני כושר, התנהלות ספורטיבית שכללה שינה בשעה מוקדמת, תזונה נכונה, הקרבה של דברים רבים, בילוי עם חברים, הכול. מדליית כסף באליפות עולם שווה את כל התהליך הזה", סיכם רפיח בהתרגשות.

נוסף לרפיח השתתפו בשיוט המדליות שני ישראלים נוספים. באז בל סיים את שיוט המדליות מייד אחרי רפיח, במקום הרביעי ודורג שמיני כללי ויעל פז סיים את שיוט המדליות במקום התשיעי, וכך גם בדירוג הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully