וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך: ראש עיר חדש לגבעתיים, חדרה ואשקלון

42 ראשי ערים ומועצות ייאלצו להיפרד מהלשכה לטובת המנצח בבחירות המקומיות. ברעננה ראש עיר חדש-ישן – זאב ביילסקי המיתולוגי. בפתח תקווה, הרצליה ופרדסיה יהיה סיבוב שני

צילום: טל אנגלנדר, עומר מירון, שי מכלוף; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו בסיכום ליל הבחירות)

לילה של מהפכים: לאחר שעות ארוכות של המתנה מורטת עצבים, קיבלו 42 ראשי ערים ומועצות את הבשורה שלא ימשיכו לחמש שנים נוספות בתפקיד, בעוד שאחד המתמודדים קיבל בשורה משמחת במיוחד.

בתום ספירתם של כלל הקלפיות בגבעתיים, עלה כי ראש העיר המכהן ראובן בן שחר, עם 39.8% מהקולות, הודח מתפקידו על ידי המועמד וראש העירייה הבא רן קוניק, שקיבל 53.07% מהקולות. מהפך נרשם גם באשקלון, שם ראש העירייה המיתולוגי בני וקנין קיבל רק 40.05% מהקולות והפסיד לאיתמר שמעוני, שזכה ב-52.61%.

לצפייה בתוצאות הרשמיות באתר משרד הפנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה שיוצא וזה שנכנס, שוב. נחום חופרי וזאב ביילסקי במערכת הבחירות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברעננה ישוב לבניין העירייה ראש העיר המיתולוגי זאב ביילסקי. עם 71% מהקולות הוא גבר על ראש העירייה המכהן נחום חופרי, שקיבל 25% מקולות המצביעים בלבד. גם בשדרות יהיו חילופי גברי: אלון דוידי קיבל 57.8% מקולות המצביעים והביס את ראש העיר המכהן דוד בוסקילה.

בתום ספירת הקולות בבחירות לראשות העיר חדרה נבחר צביקה גנדלמן עם 40.36% מהקולות, ואילו ראש העיר המכהן חיים אביטן קיבל 36.71% מהקולות בלבד ויעזוב את כס ראש העיר. "תושבי חדרה יכולים להיות רגועים", אמר ראש העיר הבא צביקה גנדלמן. "נגמר שלטון האימים, אני אהיה ראש העיר של כולם". גם לאופקים יש ראש עיר חדש – איציק דנינו, שזכה ב-63.67%.

הבחירות המקומיות – מפת התוצאות המתעדכנת בזמן אמת

לעומת ההכרעות שהתקבלו במרבית הרשויות המקומיות, בכמה מהערים והיישובים ייאלצו המועמדים להמתין במתח ולהתמודד בסיבוב שני, לאחר שלא זכו במספק קולות מספיק. בפתח תקווה לא הצליח ראש העיר הנוכחי אורי אהד לחצות את סף 40% מהקולות, והוא יתמודד בסיבוב השני מול יצחק ברוורמן.

בהרצליה – שם התמודדו לא פחות מתשעה מועמדים על תפקיד ראש העיר – יתקיים סיבוב שני בין המועמדים צביקה הדר ומשה פדלון. ראש העיר המכהן יהונתן יסעור ייאלץ להיפרד ממשרדו. מעט צפונה משם, בפרדסיה שבלב השרון, ייערך גם כן סיבוב שני לאחר שראש המועצה הוותיק בארץ יצחק ימיני – המשמש בתפקיד זה 41 שנה – קיבל 26% מקולות המצביעים.

עוד על הבחירות המקומיות:
ירושלים של ברקת, תל אביב ממשיכה עם חולדאי
הבחירות המקומיות: עדכונים שוטפים
200 תעודות זהות מזויפות נתפסו בדירות בבית שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully