וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט שאישר את "שער הרפאים": "אף אחד לא התנגד"

בהופנהיים בטוחים שיתקיים משחק חוזר, המנהל הספורטיבי: "זו שערורייה". קיסלינג: "אני מתנצל בפני כל חובבי הספורט". צפו בשער באדיבות ספורט2

אימג'בנק GettyImages

הסיפור הגדול של יום שישי האחרון בבונדסליגה עשוי להיות אבן דרך משמעותית לפני שחוקי הכדורגל ישתנו. כן, זה ממש לא מוגזם להעריך זאת אחרי הטעות הקשה בניצחון 1:2 של לברקוזן על הופנהיים. למי שפספס, לברקוזן עלתה למקום הראשון במשחק שייזכר בזכות הדקה ה-70 אז נגח חלוצה סטפן קיסלינג כדור שפגע ברשת החיצונית, עבר דרך חור והתגלגל לתוך השער. השופט או עוזריו לא שמו לב ואישרו את השער שהכריע את המשחק.

לאתר ספורט2

גרמניה: לברקוזן ניצחה את הופנהיים עם "שער רפאים"

שער בין לברקוזן הופנהיים כדור ברשת החיצונית. GettyImages
"הייתי ספקן בהתחלה". הכדור שחודר דרך הרשת החיצונית/GettyImages

קיסלינג לא האמין כשראה את הכדור יוצא החוצה, והיה בטוח שהוא רשם החמצה. הוא תפס את הראש באכזבה, אבל השופט פליקס בריך אישר את השער למרות ששחקני הופנהיים שערכו חימום מאחורי השער, הראו לו את החור וכל זה לא שינה את החלטתו. בהופנהיים העבירו ביקורת חריפה על ההחלטה השערורייתית כאשר המנהל הספורטיבי אלכסנדר רוזן תיאר זאת כסקנדל: "הייתי ספקן בהתחלה. מיד ראינו בתגובה של שחקני לברקוזן שזה לא היה שער. לאחר מכן ראיתי את זה בטלוויזיה. זה סקנדל".

ומה יש לגיבור הערב, שופט המשחק, להגיד על כך? "היה לי ספק קל, אבל התגובה של השחקנים הייתה ברורה. אף אחד לא היה נגד ההחלטה. בדקתי עם קיסלינג, אבל אף אחד, אפילו לא הוא, אמר שזה לא היה שער. הכדור היה ברשת ומבחינת כולם על המגרש זה היה שער חוקי".

הדברים האלה לא ממש מספקים את מאמנה של הופנהיים מרכוס גיסדול שאמר: "אני חושב שנראה את המשחק הזה שוב. אני מקווה שזה יהיה משחק טוב, אבל עם סיומת ובה יותר עבורנו. למה משחק של באיירן מינכן יכול להיות משוחק שוב ושל הופנהיים לא?". הקפטן של הופנהיים אנדראס בק הודה שהוא לא נתקל במקרה כזה מעולם: "זה משהו שאף פעם לא קרה לי קודם לכן. חשבתי שאני לא רואה טוב. הייתי המום לראות מה שקרה בהמשך וכספורטאי אני כמובן חושב שצריך לשחק שוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סטפן קיסלינג (שני משמאל) שחקן לברקוזן חוגג עם חבריו את "שער הרפאים". GettyImages
סיפק הסבר מעניין לשער שלו. קיסלינג בחגיגות מאופקות/GettyImages

אגב, מקרה דומה אירע באפריל 1994 במשחק בין נירנברג לבאיירן מינכן, משחק ששוחק שוב. שער של תומאס הלמר הכריע את המשחק לבווארים שניצחו 1:2, אבל ההתאחדות הגרמנית החליטה לקיים משחק חוזר שהסתיים בניצחון באיירן 0:5.

ומה יש לצד החוגג להגיד אחרי הניצחון? כובש השער במחלוקת קיסלינג סיפק תגובה מעניינת: "בהתחלה חשבתי שהכדור בחוץ, אבל אז ראיתי שכולם הגיעו כדי לחגוג איתי". בסיום המשחק הוא כתב בדף הפייסבוק שלו: "לכבוד אוהדים, חברים וכל מי שפנה אליי. אני יכול להבין את התגובות של רבים מכם וגם אני מאוכזב. על פי ההילוכים החוזרים בטלוויזיה ראיתי בבירור: זה לא היה שער חוקי. במשחק לא ראיתי בדיוק כי הזזתי את הראש אם השער נכנס או לא. משום מה הכדור היה בפנים. זה מה שאמרתי לשופט. אני מצטער בפני כל חובבי הספורט על מה שקרה. כמובן שזה לא טוב לנצח כך. ההגינות היא ערך חשוב מבחינתי ומבחינת המועדון".

המאמן סמי היפייה הוסיף: "ראיתי אחרי המשחק שהכדור יצא החוצה. במהלך המשחק חגגתי, אבל באופן טבעי זה לא ממש כיף לנצח ככה".

זה מה שקרה לבאיירן ב-1994

השופט פליקס בריץ' שאישר את שער הרפאים. GettyImages
הם לא חגגו, אני אישרתי. השופט בריץ'/GettyImages
מאמן הופנהיים מרכוס גידסול. GettyImages
בטוח שיהיה משחק חוזר. גידסול/GettyImages
מאמן לברקוזן סמי היפייה. GettyImages
היה מעדיף לנצח אחרת. היפייה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully