וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבורגיני: 4.5 מיליון דולר בלי חלק עליון

הגרסה הפתוחה של ונאנו רודסטר מאיצה ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות ותמכר בתמורה ל-4.5 מיליון דולרים. בונוס: אפשר לבחור איזה צבע שרוצים. מהרו, רק 9 תיוצרנה

חצי שנה לערך לאחר שהופיעה ונאנו "הייפרקאר" בתערוכת הרכב בז'נבה, מגיעה האחות הקטנה, רק בלי גג ועם סטיקר "למכירה" על גופה המפוסל. הונאנו רודסטר החדשה והפתוחה נושאת בקרביה מכללים זהים, אך תהיה יקרה מגרסת הקופה בחצי מיליון דולר בקירוב, כאשר הייצור הראשוני מכוון לתחילת אוגוסט הקרוב.

בניגוד לקופה שיוצרה ב-4 חתיכות (אחת הופקדה במוזיאון החברה), ונאנו רודסטר תיוצר בתשעה עותקים, וכל זאת, עדיין כחלק מחגיגות ה-50 להווסדות המותג שהחלו בתחילת השנה הנוכחית. הפלטפורמה של ונאנו מבוססת על האונטדור השרירית, וכמוה היא עשויה תרכובות של סיבי פחמן עם חיזוקים נוספים לקורות השלדה.

לאלו החוששים לפריזורה, מומלץ לבדוק היטב לפני הרכישה, שכן התקרה הוסרה לצמיתות. יחד עם זאת, למבורגיני מבטיחה אמצעים לחימום הקבינה כך שאף אחד לא יצטנן למוות, וכן הגנה מקסימלית לצמד היושבים ברכב.

הונאנו, שקרויה על שם מטאדור שנהרג בזירה ב-1914, מתייצבת על משקל של כ-1.4 טון. מאחרי הנהג והנוסע מושתלת חטיבת כוח רועמת בנפח 6.5 ל' V12 עם הספק מרבי של 740 כ"ס. היא מחוברת אל תיבת 7 הילוכים סיקונסואלית תחרותית והנעה כפולה, המאיצים אותה ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות ועד מהירות מרבית של 354 קמ"ש.

את הונאנו רודטסר שלכם תוכלו לטבול באיזה גוון שרק תחפצו, ולראייה מהדורת ה-'רוסו ונאנו' שבתמונה מעידה על כך שחוץ מאפרפר קרבון ישנם עוד הרבה גוונים לבחור ביניהם. למעשה. כמעט ללא הגבלה. למבורגיני תשחחר לכם אחת מ-9 מכוניות בתמורה ל-4.5 מיליון דולרים כפי שצוין, אבל הסיכוי להתחכך בה מזערי. מנגד, תוכלו לצלם אותה באחת מתערוכות הרכב הבאות, גם זה משהו ששווה להכניס לספר הזכרונות.

עוד הרבה על למבורגיני בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully