וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאו בריאים ושלמים הילדים שנחטפו על ידי אביהם

המשטרה ערכה מצוד אחרי האב ובעזרת איכון הטלפון הסלולרי שלו איתרה אותו ואת ילדיו בראשון לציון. הבוקר הוצא נגדו צו הרחקה. על פי החשד חטף את 3 ילדיו מבית ספרם בירושלים

המשטרה עצרה האב שנחשד בחטיפת ילדיו בבירה: לאחר איכון הטלפון הסלולרי של האב, הוא נמצא עם שלושת ילדיו בראשון לציון. החיפושים החלו אחר הצהריים לאחר שהאם דיווחה למשטרה כי האב, שהוצא נגדו הבוקר צו הרחקה, לקח את הילדים מבית ספרם שבירושלים ללא ידיעתה. האב הועבר לחקירה במשטרת מוריה בירושלים והילדים הושבו לחיק אמם.

האב, המתגורר ביבנה נסע לכיוון מרכז הארץ ומצוד משטרתי נפתח בעקבותיו. מסוק הוזנק לאוויר ובעזרת איכון הסלולרי התברר כי הוא נמצא באזור השפלה.

עם הגשת תלונתה במשטרת מוריה, האם העידה כי היא לא חוששת לחייהם של ילדיה וכי הדבר לא תואם את האופי של האב החשוד בחטיפה. לדבריה, צו ההרחקה הוצא הבוקר בבית המשפט על רקע אירועים אלימים בינה לבינו, ללא קשר לילדים.

חיפושים בירושלים אחר שי כהן, האסיר סרבן הגט שנמלט היום מבית המשפט בעיר, מרץ 2013. יואב דודקביץ'
המשטרה מנהלת מצוד אחר האב באזור המרכז והשפלה/יואב דודקביץ'

לפני חודש אב מהשרון רצח את שני ילדיו הקטנים, והתאבד בתל אביב. האב, אלי גור בן ה-52, השליך את הילדים, עדן ויהב בני השלוש והחמש, מגג בניין בן 11 קומות ברחוב אליהו ברלין שבצפון תל אביב, ואז קפץ בעצמו. תחילה נפצעו השלושה באורח אנוש, אולם כעבור זמן קצר נקבע מותם.

כפי הנראה האב, שהוצא נגדו צו הרחקה והיה בהליכי גירושים מאשתו, רונית גור, הגיע לביתה שבאזור השרון וחטף את הילדים. לטענת האם הוא איים שהוא הולך לרצוח אותם. בעקבות זאת פנתה האם למשטרה.

המשטרה החלה בחיפושים, ו-40 דקות לאחר מכן התרחש האירוע בתל אביב. במהלך הניסיונות לאתר את גור, העלתה המשטרה מסוק לאוויר, הציבה מחסומים וביצעה איכון של הטלפון הסלולרי שלו, אולם לא הצליחה לאתר אותו בזמן.

לקריאה נוספת:
עלתה לקברי ילדיה שנרצחו בידי האב: ”היא חזקה"
"האב אפילו לא החזיק את ילדיו ביד כשנכנס למעלית"
לפני הרצח, יהב כתב לאביו: "שנה טובה, שלא תמות"

לפניות לכתבים: יאיר אלטמן - talk2yaira@walla.com
שבתי בנדט - sben72@walla.com


(עדכון ראשון: 18:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully