וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב הסקרים בין הורוביץ לחולדאי: המירוץ צמוד?

סקר שהזמין הח"כ ממרצ מצביע על פער של 7% בלבד בינו לבין ראש העיר המכהן. במטה חולדאי מחזיקים סקר אחר לפיו הפער עומד על 19%. הורוביץ: אגביל עצמי לשתי קדנציות

פחות משישה ימים לבחירות בעיר ללא הפסקה והקמפיינים של ראש העיר הוותיק רון חולדאי והטוען לכתר, ניצן הורוביץ, נכנסים לישורת האחרונה בקרב סקרים של הרגע האחרון .

במטה של החבר כנסת מטעם מרצ הפיצו היום (חמישי) סקר לפיו הבחירות לראשות העירייה צמודות: לפי סקר שנערך בתחילת השבוע, על ידי פרופ' קמיל פוקס, באמצעות מכון "פרויקט" בהנהלת ד"ר אריאל איילון, 45% מתושבי תל אביב מתכוונים לתמוך בחולדאי ואילו הורוביץ מפגר אחריו עם 38%. לפי הסקר הזה אגב ל-15% מבעלי זכות הבחירה "לא אכפת" מי יהיה ראש העיר, 12% טרם החליטו ו-5% אומרים שיצביעו למועמד "עיר לכולנו"- אהרון מדואל. כלומר, זהות הזוכה בבחירות לראשות העיר איננו ודאית שכן שיעור אלו שטרם החליטו יכולים להפוך את הקערה על פיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ינסה לסחוף את הצעירים. הורוביץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

הורוביץ טען היום שראוי שחולדאי, המכהן בתפקידו חמש עשרה שנים יעזוב את בית העירייה בכיכר רבין לאחר הבחירות ב-22 באוקטובר. הוא אף משחרר התחייבות להגביל את עצמו לשתי קדנציות ומוסיף: "זו צריכה להיות הנורמה בכל הארץ. זמן כהונה ממושך הוא פתח לשחיתות וסיאוב, ורבים מהתושבים מבינים זאת".

הורוביץ, שמנסה כבר כמה חודשים לצמצם את הפער בסקרים יכול גם להתנחם בנתון נוסף שפורסם בסקר, שהמטה שלו הפיץ לפיו 44% מהנשאלים מעוניינים בהחלפת חולדאי, ואילו רק 38% רוצים שטייס הקרב ומנהל גימנסיה הרצליה לשעבר יסגור 20 שנים בתפקיד.

סקר חולדאי: 46% לראש העיר, 27% להורוביץ

מנגד, בסביבתו של חולדאי הציגו נתונים שונים בתכלית: הסקר שנמצא בידיהם ובוצע בתחילת החודש בעבור מפלגת העבודה התומכת בראש העיר המכהן מעניקה לו פער משמעותי: 46% מול 27% בלבד להורוביץ בקרב אלו שבטוחים שיבואו להצביע. אנשיו מוסיפים ש"הסקר האינטרנטי הלא-אמין של הורוביץ הוא בעל מהימנות נמוכה במיוחד. מחר, יום שישי האחרון לפני הבחירות, המקומונים יפרסמו סקרים חדשים בהם חולדאי מוביל בפער גדול. אנו קוראים לתושבי תל אביב-יפו לצאת להצביע ביום שלישי הקרוב, להמשיך את שגשוגה ופריחתה של העיר יחד עם רון חולדאי וסיעתו תל אביב 1", נמסר ממטה חולדאי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
השקת הקמפיין לראשות עיריית תל אביב של רון חולדאי. בן קלמר
חולדאי. בטוח בנצחונו./בן קלמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully