וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: גל איתן ייעדר כחודשיים, שמוליק ברנר מועמד

12.10.2013 / 11:15

הגארד שהגיע מהפועל ת"א קרע את המיניסקוס, הרכז הוותיק עשוי להחליפו. פרימן נחת בארץ ועשוי לשחק נגד הפועל ירושלים

גארד מכבי אשדוד גל איתן ייעדר לפחות כחודשיים מהמגרשים לאחר שבבדיקת MRI נמצא כי הוא סובל מקרע במיניסקוס בברכו. איתן נפצע בשבוע שעבר לפני משחק הראווה בגביע ווינר, ובקבוצה היה חשש בתחילה כי גמר את העונה, ולמרות העובדה כי החשש התבדה במועדון שוקלים אפשרות לצרף שחקן בתקופה הזאת על חשבונו, והמועמד המוביל הוא שמוליק ברנר שלא מצא קבוצה מתחילת העונה.

ראמל בראדלי שחקן ברק נתניה (ימין) מול גל איתן שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
מכה קשה. גל איתן/מגד גוזני

ברנר (32, 1.87) נדד במשך שנים רבות בין ליגת העל במדי גליל עליון וקרית אתא לליגה הלאומית עד שמצא לעצמו סוג של בית בעירוני רמת גן באמצע שנות ה-2000. בעונת 2009/10 רשם עונה נהדרת עם ברק נתניה שהסתיימה בחצי גמר הפיינל פור וחצי גמר גביע המדינה, והמשיך בקבוצה לעונה נוספת. בעונת 2011/12 הצטרף למ.כ הבקעה והגיע איתה לחצי גמר גביע המדינה. את העונה שעברה פתח במדי גלבוע/גליל, שוחרר לאחר זמן קצר וחזר ללאומית להפועל עפולה ורשם 8.6 נקודות, 5.1 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הגארד אוסטין פרימן, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה וחתם השבוע על חוזה מחדש, נחת אתמול בישראל ולאחר הבדיקות הרפואיות שיבוצעו במהלך סוף השבוע ינסו בקבוצה להעבירו גם באיגוד הכדורסל בראשון בבוקר כדי שישחק נגד הפועל ירושלים במחזור הפתיחה. פרימן מחליף באשדוד את הגארד-פורוורד אולי ביילי שאכזב מאוד ושוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully