וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשינו בעבר כתבות נגד ביבי שלא היו מוצדקות עיתונאית, חרגנו מהאתיקה"

10.10.2013 / 11:48

הכתב הצבאי של ערוץ 10 אלון בן דוד בהתבטאות נדירה: "עשינו בעבר כתבות נגד ביבי שלא היו מוצדקות עיתונאית ופגענו באשתו כדי להראות שאנחנו משוחררים, לדעתי חרגנו מהאתיקה"

אלון בן דוד, הכתב הצבאי ומגיש מהדורת שישי בערוץ 10, אמר אתמול (רביעי) כי הסיקור של הערוץ בעבר את ראש הממשלה ואת אשתו שרה גבל בחוסר אתיקה. "לפעמים, האמת, הגזמנו. כשקנה אותנו לאודר ודווקא בפרנציפ על היום שהוא נכנס לערוץ עשינו בעבר כתבות נגד ביבי שלא היו מוצדקות עיתונאית ופגענו באשתו של ביבי כדי להראות שאנחנו משוחררים, לדעתי פה חרגנו מהאתיקה", אמר בן דוד.

בן דוד התייחס גם לבעלי המניות של הערוץ ואמר כי "היו עוד דוגמאות כאלה שבעטנו בבעלי המניות כדי שלא תהיה מראית עין שאנחנו עושי דברם".בעניין זה הוסיף כי "עד היום לא הרגשתי שום זרימה של הוראות או תכתיבים מבעל מניות כזה או אחר".

הדברים נאמרו בכנס "מנהיגות ומצוינות" של הפקולטה למנהל עסקים, במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן. הכנס היה בהנחית גל גבאי והשתתפו בו גם חה"כ אורלי לוי-אבקסיס, מר משה חורב, מנכ"ל אורקל ישראל, ואיציק קורנפיין, לשעבר יו"ר בית"ר ירושלים.

"מקפיד לא לעשות דברים שאני מתבייש בהם"

בן דוד התייחס גם לשחיקה ממנה סובל ענף התקשורת ולירידה באמון שרוחש לתקשורת הציבור. "יהיה לי מאד קשה לעמוד כאן ולהגן על התקשורת הישראלית, יש בה הרבה חלקים מאד בעייתיים. היא גם עוברת שחיקה מאד מצערת", הוסיף. "אובדן האמון בתקשורת הוא חלק מקריסת ההיררכיה בכל מעגלי החיים, חלק מקריסת המהנגיות שמלווה את כל אזורי החיים".

"אני בא ממקום שאני שמח להגיד שלא חרגתי אף פעם מגבולות האתיקה שלי. אני מקפיד ככלל לחיי לא לעשות דברים שאני מתבייש בהם. לא נתקלתי בסיטואציות שהן אני נאלץ לכופף את האתיקה שלי לא לטובת בעל מניות ולא לטובת סיפור", דברי בן דוד אמש.

בחדשות 10 בחרו שלא להגיב לדבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully