וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הכסף סופרים במיפ

9.10.2013 / 12:25

הצלחה ל”דורי מדיה” בפסטיבל: מכרה 3 פורמטים לארצות הברית - ”חברות” ו”נויורק” נמכרו לרשת CBS ופרק הפיילוט יופק על ידי אולפני וורנר; ”מלבי אקספרס” נמכר ל-FOX

אחרי ההישג של קשת אתמול עם מכירת הפורמט של "הכוכב הבא" לצרפת, היום מציגה גם "דורי מדיה" צ'קים עם כיסוי: חברת ההפקות הישראלית מכרה 3 פורמטים לארצות הברית: התכנית "חברות" נמכרה לרשת סי.בי.אס ופרק הפיילוט יופק על ידי אולפני וורנר; "מלבי אקספרס" נמכרה לרשת פוקס והסדרה "נויורק" של דורי מדיה נמכרה אף היא לסי.בי.אס.

"חברות" מוגדרת כקומדיית פריים טיים על נשים בת 13 פרקים החושפת את האמת האכזרית של החיים לאחר הולדת ילדים. שנות ה-20 הזוהרות מאחוריהן ועכשיו הן מתמודדות עם החיים בפרברים. הסידרה הופקה על ידי יואב גרוס עבור ערוץ 10 ועונתה השנייה בהפקה.

"מלבי אקספרס" היא קומדיה בת 13 פרקים אודות טיול של שלושה חברים ישראלים אשר מגיעים לברזיל ובמטרה להרוויח כסף פותחים דוכן להכנת מלבי. במהלך ההכנה הם מכניסים בטעות למלבי מרכיב שגוי אשר גורם למקומיים להתמסטל ולהגיע בהמוניהם לדוכן. האם מכרה הזהב יצליח? הסידרה המבוססת על הספר המצליח של מיקי גבע, והיא הופקה על ידי סומאיוקו הפקות ואודי סגל עבור ערוץ 10.

"ניורק" היא סדרת פשע יומית מבית היוצר של "דורי מדיה דרסט" במסגרתה בן למשפחת פשע מוכרת מגיע לניו יורק, במטרה לחפש עתיד חדש. האם יצליח לברוח מעברו? העונה השנייה של הסדרה משודרת בימים אלו ב-yes.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה אמר היום: "אנו גאים על כך ששלוש סדרות ישראליות המופצות על ידי דורי מדיה כבר נמכרו לרשתות המובילות בארצות הברית וחלקן אף יעלו בקרוב לשידור. "חברות", "מלבי אקספרס" ו"נויורק" הן שלוש תכניות אשר זכו ועודם זוכים להצלחה גדולה בארץ ואנו משוכנעים שההצלחה הגדולה תגיע גם לשוק האמריקאי. מדובר בפורמטים הניתנים להתאמה בקלות לכל תרבות ואנו מקווים כי יצליחו בשוק הבינלאומי גם בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully