וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון קיד הושעה משני משחקי פתיחת העונה

מאמנה החדש של ברוקלין, שנעצר לפני למעלה משנה על נהיגה תחת השפעת אלכוהול, יחמיץ את המפגשים מול קליבלנד ומיאמי

קריירת האימון של ג'ייסון קיד עוד לא יצאה לדרך באופן רשמי וכבר היא נתקלת בבעיות. הליגה מסרה היום (שישי) כי מאמנה החדש של ברוקלין נטס הושעה לשני המשחקים הראשונים של העונה, בחוץ מול קליבלנד ב-20 באוקטובר ובבית מול האלופה המכהנת מיאמי כעבור יומיים, לאחר שהודה בנהיגה תחת השפעת אלכוהול.

תחילתה של הפרשה ב-15 ביולי 2012, אז נעצר קיד, ימים ספורים לאחר שחתם בניו יורק ניקס לקראת עונתו האחרונה כשחקן פעיל, לאחר שנכנס עם מכונית הקאדילק שלו בעמוד טלפון ליד ביתו שבלונג איילנד, ניו יורק. כאשר הגיעו השוטרים לזירת האירוע הם עצרו את קיד, שכאמור, הודה לאחר מכן כי הוא נהג שתוי.

מאמן דאלאס מאבריקס ג'ייסון קיד. AP
המשחק הראשון שלו יהיה באורלנדו. קיד/AP

בהיעדרו של המאמן משני משחקי פתיחת העונה, מי שידריך את הנטס, אחת הקבוצות הכי מסקרנות ב-NBA ב-2013/14, יהיה עוזר המאמן לורנס פרנק הוותיק, שאימן 652 משחקים בליגה כמאמן ראשי. המשחק הרשמי הראשון של קיד כמאמן הנטס יהיה בשלישי בנובמבר, אז יעמוד על הקווים במפגש החוץ מול אורלנדו. השעייתו אינה תקפה בפריסיזן.

"ההחלטה תואמת את מה שהליגה עשתה בעבר ואנו מצפים בכיליון עיניים לרגע בו ג'ייסון יוביל את הקבוצה שלנו מול אורלנדו ואז, בהמשך העונה", מסר הג'נרל מנג'ר של ברוקלין, בילי קינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully