וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו ו"פרשת הנעל": המעגל ייסגר הערב

השופט שהרחיק את מגן מכבי תל אביב בתקרית המיתולוגית בסטוק ישפוט הערב גם בבורדו. כך הפך זיו ללהיט יו-טיוב בינלאומי, אותו זה פחות הצחיק

מכבי תל אביב תפגוש הערב (חמישי) את בורדו במסגרת המשחק השני בליגה האירופית (22:05, ספ’ 1 ו-1HD), ועבור יואב זיו, ייתכן שמדובר בסגירת מעגל.

במהלך האימון המסכם אתמול בצרפת, זיו פגש את השופט היווני תאסוס קאקוס, שהרחיק אותו במשחק מול סטוק סיטי (3:0 לאנגלים) באצטדיון "בריטניה סטדיום" בתקרית שהפכה למיתולוגית. כזכור, זיו תוקל על ידי שחקן סטוק, הנעל שלו נפלה, בתסכול הוא בעט בה, והיא עפה היישר על הקוון. השופט קאקוס לא היסס, והוציא לזיו כרטיס אדום. בעקבות זאת זיו הפך ללהיט יו-טיוב, כשהסרטון שלו בועט את הנעל על הקוון כיכב בעשרות גרסאות שונות.

אם במקרה שכחתם, היזכרו בתקרית

קאקוס ישמש הערב כשופט רחבה. אתמול במהלך האימון השניים לחצו ידיים, ודיברו בחיוך על התקרית שגרמה להרבה מבוכה. השניים נפגשו באזור חדרי ההלבשה, ובמהלך השיחה הידידותית שאל השופט בחיוך את זיו: "נו, אז אתה עולה לשחק הערב רק עם נעל אחת?". את המשחק תשפוט שישיית שופטים יוונית בראשותו של מיחאליס קוקולאקיס.

"הבנתי שהפכתי בעל כורחי לכוכב ב'יו טיוב' בעקבות סרטון ההרחקה", אמר אז זיו, "זה מקרה מוזר ומצחיק קצת, אפילו עם קצת מזל רע. גם השופט אמר לי ש'אין לי ברירה אלא להרחיק אותך', הוא יודע שזה לא היה מכוון וגם לקוון אמרתי שהוצאתי את כל התסכול על הנעל כי ניסיתי לבעוט עם הנעל בדשא ובטעות היא עפה על הקוון.

"זה קורה, אני לא יודע מה בדיוק גרם לי לאבד את העשתונות, לא חושב שזה בגלל הקהל. היו הרבה עצבים בירידה לחדר ההלבשה, היו ויכוחים עם המאמן שלהם ועם שחקנים שלהם והיו קצת דחיפות במנהרה בדרך לחדר ההלבשה.

וגם: מקום ראשון ב"ספורטסנטר"!

"זה המשיך אחר כך בזה שבכל פעם שקיבלתי את הכדור ספגתי תיקול מאוחר מאחד השחקנים שלהם (האנגלים כעסו על זיו כי בגללו הורחק אחד משחקני סטוק במחצית הראשונה לאחר שספג מרפק לפניו). בין האדום שהם ספגו לאדום שלי, ספגתי שלוש מכות ללא כדור ואחת מהן היתה דריכה שפשוט הורידה לי את הנעל מהרגל. הוא פשוט דרך עליי ואז קרה מה שקרה".

כזכור, זיו נענש על ידי ועדת המשמעת של מכבי תל אביב והורחק למשחק ליגה, נקנס על ידי אופ"א ב-7,500 דולר, והורחק על ידיה לשלושה משחקים מאירופה.

יואב זיו שחקן מכבי תל אביב (שמאל) סופג כרטיס אדום. Tim Hales, AP
"גם השופט אמר לי ש'אין לי ברירה אלא להרחיק אותך', הוא יודע שזה לא היה מכוון". זיו בסטוק/AP, Tim Hales

זיו מסביר אחרי המשחק: "חוסר מזל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully