וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: לייט נייט אקטואליה חדש לחדשות 2

22.9.2013 / 13:11

בחדשות 2 עמלים בימים אלו על רצועה חדשה בהגשת כתב החברה לאירופה אשר ישוב בקרוב לארץ ליאור פרידמן, והמבזקנית דוריה למפל - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

חברת החדשות של ערוץ 2 מתכננת בימים אלו רצועת אקטואליה ליילית חדשה, כאשר אחד הפורמטים הנבדקים היא הגשה זוגית של כתב החברה ליאור פרידמן והמבזקנית דוריה למפל.

פרידמן, המשמש ככתב החברה באירופה, ישוב בקרוב לארץ אחרי 3 שנים בתפקיד, זאת במסגרת חילופים עם כתב הכלכלה של החברה אלעד שמחיוף. דוריה למפל משמשת כמבזקנית בחדשות 2. לפני כן שימשה כמגישת המהדורה של חדשות HOT במרכז וכסגנית ראש מערכת החדשות של וואלה! ועורכת וואלה! סלבס.

בערוץ 2 מאותגרים כבר חודשים רבים על ידי רצועת הלייט נייט היציבה של ערוץ 10 וטרם הוחלט האם לשבץ את התוכנית החדשה בימי השידור של קשת, רשת, או שתי הזכייניות. כיום משדרת קשת ברצועת הלייט נייט שלה את "חי בלילה" בהגשת הרכש הטרי של הזכיינית נדב בורנשטיין, אשר מניבה תוצאות בינוניות, זאת לאחר ההחלטה שלא להשיב למסך את "העולם הלילה, עם יעקב אילון ששודרה לפניו. ברשת, מנגד וכפי משפורסם לא מכבר בוואלה! ברנז'ה, משלימים את ההכנות לקראת עלייתה לאוויר של "המהדורה הלילית" - המתחרה ל"לילה כלכלי" בהגשת שרון כידון.

בחדשות 2 בחרו שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully