וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס טונייס נחת: "מועדון גדול, קיבלו אותי מאוד יפה"

עשרות אוהדי בית"ר קיבלו באהבה את בלם סלטה ויגו, שיעבור בדיקות רפואיות ויחתום. זיקרי חתם ל-4 עונות, סלליך לאחת

צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקן הרכש המרשים ביותר של בית"ר יירושלים, בלם סלטה ויגו אנדרס טונייס, נחת הערב (ראשון) בישראל. עשרות אוהדים הגיעו לשדה התעופה לקבל את פניו של טונייס בן ה-26, ששיחק במשך כל הקריירה שלו בקבוצה הספרדית ואף רשם תשע הופעות בנבחרת ונצואלה. מחר יעבור השחקן בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה לעונה, כשבית"ר תשלם לסלטה ויגו כמחצית משכרו בגובה של כ-150 אלף יורו.

בלם בית"ר ירושלים אנדרס טונייס. קובי אליהו
קבלת פנים מרשימה. טונייס/קובי אליהו

"אני מאוד שמח להיות כאן, בקבוצה המצוינת הזו", אמר טונייס עם נחיתתו. "זה מועדון גדול וקיבלו אותי יפה מאוד. עדיןן לא דיברתי עם חיים רביבו, אני אעשה זאת היום. מחר אני אעבור בבדיקה רפואית ואני מקווה לתת את הכי טוב ממני כדי לעזור לקבוצה לעשות את המקסימום בליגה. ראיתי משחקים של בית"ר באינטרנט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אוהדי בית"ר ירושלים ממתינים לבלם הספרדי אנדרס טונייס. קובי אליהו
גם שלטים בספרדים היו בשדה התעופה/קובי אליהו

בתוך כך, בית"ר הולכת ומתקרבת להשלמת הסגל. הקשר סינטאיהו סלליך חתם הערב רשמית על חוזה לעונה אחת לאחר שעסקת השאלתו ממכבי חיפה סוכמה כבר לפני כשבוע. גם החלוץ רועי זיקרי חתם רשמית על חוזה לארבע שנים. זיקרי התאמן במשך כל הקיץ עם הקבוצה ולאחר שבבוררות נקבע שעל מנת לרוכשו תצטרך הקבוצה לשלם 50 אלף שקל לטוברוק, הוחלט בבירה להשלים את צירופו. מהמועדון נמסר על החתמת זיקרי: "חלק ממדיניות הרכש של שחקנים צעירים ומוכשרים".

זיקרי, 21, שיחק בעונה שעברה בהפועל פתח תקוה וכבש שישה שערי ליגה בלאומית. בעונת 2011/12 רשם שתי הופעות ליגה במדי עירוני קרית שמונה וכעת הוא שב לליגת העל. בבית"ר יעבירו את שני השחקנים בבקרה על מנת שיוכלו ליטול חלק במשחק הליגה הקרוב מול הפועל חיפה (שבת, 20:15), שיתקיים באצטדיון המושבה. אגב, ההתאחדות נעתרה לבקשת המועדון ודחתה את שריקת הפתיחה ברבע שעה למען אוהדים שומרי שבת.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully