וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אב התעלל קשות בבתו בת ה-9

ורד כהן-ברזילי

13.8.2002 / 9:56

שוטרים שהוזעקו לבית בגבעת אולגה מצאו את הילדה כשהיא חבולה וחולצתה מוכתמת בדם; סיפרה שאביה נוהג להכותה; אמר לשוטרים כי אינו רוצה בה; תושב השפלה חשוד שנעל את בניו בעליית הגג

תושב גבעת אולגה, בן 63, נעצר בחשד שהיכה את בתו בת ה-9 והתעלל בה. שכנים הזעיקו שוטרים לדירה, שמצאו את הילדה חבולה וחולצתה מוכתמת בדם. הילדה סיפרה כי אביה נוהג להכות אותה. הילדה נלקחה לטיפול רפואי והועברה לטיפול גורמי הרווחה. בקול ישראל דווח שהאב אמר לשוטרים כי הוא אינו רוצה בה.

תושב השפלה נעצר אמש בחשד שהתעלל בשני בניו, בני 15 ו-17. הבוקר הוא יובא להארכת מעצרו. לפני מספר ימים הגיע לתחנת המשטרה ברמלה הילד בן ה-17 כשהוא חבול בכל חלקי גופו. הוא סיפר לשוטרים כי אביו נוהג להכות אותו ואת אחיו באמצעות חפצים ונועל אותם בעליית הגג. בין היתר היכה האב את בניו בחגורה ובחוטי חשמל. האחים סיפרו כי ההתעללות החלה לאחר שהוריהם התגרשו, והם נשארו לחיות עם אביהם.

המשטרה הרחיקה את הילדים מביתם והם הועברו לטיפול רשויות הרווחה. האב הסגיר עצמו למשטרה לאחר ששמע כי מחפשים אחריו. בחקירתו הוא הכחיש את מעשי ההתעללות וטען שהבנים נחבלו לאחר שרבו ביניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully